Recensioni Chalet Teutenheim

Teutenheim
Recensioni Chalet Teutenheim
Bellwald

Chalet Teutenheim ha ottenuto 9,0 su 10, sulla base di 7 recensioni
Vuoi evitare brutte sorprese durante il tuo soggiorno presso Chalet Teutenheim? Dai un'occhiata al voto che hanno assegnato altri viaggiatori a Chalet Teutenheim e leggi le recensioni scritte da chi c'è già stato. Meglio saperlo prima di andarci, non credi? Su Zoover trovi inoltre 27 Foto delle vacanze di Chalet Teutenheim - - -
Sfortunatamente non esistono recensioni in italiano per Teutenheim / Bellwald. Puoi inserirne una.

Sei stato in questa struttura?

7 recensioni per Teutenheim

Famiglia con bambini più grandi, gen. 2011
"Gezellig authentiek chalet !"Traduzione
Carine
9,0

15/02/11 Fijne skivakantie !
Mooi gezellig, ruim chalet met een open haard en een groot terras. Ook fijn dat er een prive parkingplaats is aan het chalet. Bellwald is een authentiek dorp met enkele winkels en verschillende restaurants. Het chalet ligt op wandelafstand van skipistes.
Goed onderhouden skipistes waar je jongere kinderen gerust alleen kan laten skiën. In Fiesch, 7 km naar beneden rijden, kan je de téléphérique nemen naar een groter skigebied aan de Aletschgletsjer, met Fiescheralp, Bettmeralp en Riederalp.
Ideale locatie om volledig tot rust te komen.

Famiglia con bambini piccoli, ago. 2010
"Geweldig chalet in de Zwitserse Alpen"Traduzione
Hulsbie
9,0

28/11/10 Dit authentieke chalet is een aanrader! Na twee weken Toscaanse kust was dit een ideale verlenging van onze vakantie. Een prachtige omgeving met geweldig uitzicht vanaf het balkon. Lopend het dorp in voor vers brood en ook op loopafstand een groot speelterrein voor de kinderen. Wandelen vanuit de voordeur de bergen in, oneindig veel mogelijkheden. Uit ieder dorp rijdt een bus of trein terug naar Bellwald.
's Avonds als het afkoelt de openhaard aan en genieten. Rondom het huis is een groot grasveld waar de kinderen kunnen spelen.

Inrichting is authentiek Zwitsers, veel hout maakt het erg sfeervol.

Famiglia con bambini piccoli, lug. 2010
"Authentiek familiechalet"Traduzione
Martijn
10,0

17/11/10 Wij gaan al jaren naar dit authentieke chalet. 5 minuten van de pistes in de winter waar de kinderen les kunnen krijgen van oa nederlandse leraressen. Genoed ruimte in chalet voor ons gezin (2 kinderen) en een bevriend ander gezin. Naast het huis maken we altijd een bobsleebaan op de alpenwei. Simpel en authentieke inrichting (zonder TV etc!!) met enorme open haard doet de stress snel verdwijnen. Heerlijke plek om bij te tanken.
In de zomer proberen we op doortocht naar Italie altijd een weekje in de bergen daar te wandelen. Goede berglucht en lekkere wandelingen zijn voor ons gezin een fijne start van de vakantie. In augustus is er voor de muziekliefhebbers op 20 min rijden in Ernen het jaarlijkse muziekfestival met werekdberoemde musici kladssieke muziek, Adembenemend in een houten kerkje in de Zwitserse bergen!
Absolute aanrader.

Con amici, lug. 2010
"Heerlijke plek voor in de zomer"Traduzione
Astrid Kosters
8,0

05/06/11 Teuteheim is een echte aanrader voor natuurliefhebbers en mensen die behoefte hebben aan rust in een mooie omgeving. We waren er in de zomer hebben en hebben een paar mooie wandeltochten gemaakt.

Con amici, feb. 2010
"Gezellige chalet!"Traduzione
liesbeth
9,0

21/11/10 Gezellige chalet met open haard, kortbij pistes. Ideaal voor kinderen in rustig dorpje.

Famiglia con bambini piccoli, dic. 2009
"Heerlijk uitrusten"Traduzione
Sander
9,0

02/01/11 Een heerlijk chalet om lekker uit te rusten. Ideaal skigebied voor de kinderen met Nederlands sprekende leraren. Het huisje is heel comfortabel en ligt vlak bij de pistes en het dorp. Wij zaten er met 4 volwassen en 4 kinderen. Wat ons betreft een aanrader als je lekker wilt uitrusten en ontspannen voor de open haard.

Con partner, ago. 2009
"Ontspannen in een gezonde omgeving....."Traduzione
W.H. Bos
9,0

05/12/10 Chalet Teutenheim is voor ons het paradijs van rust, gezonde lucht en een heerlijke omgeving waar je eindeloos kunt wandelen en van de natuur kunt genieten. Wij hadden het geluk dat in het nabij gelegen dorpje Ernen het muziekfestival "Festival der Zukunft" het slotconcert gaf. Een absolute aanrader voor mensen die houden van klassieke muziek. Zowel in Belwald als in Ernen is het uitstekend eten in de lokale restaurantjes. De lokale bevolking is erg vriendelijk en staat altijd open voor een praatje.

Wanneer je op zoek bent naar rust en natuur is Chalet Teutenheim in Belwald een absolute aanrader!

Le recensioni di Zoover sul tuo sito

Clicca qui per visualizzare tutti i widget di Zoover

Poll

Cosa pensi del cibo in aereo?

E' il proprietario o il gestore di questa struttura?

Zoover offre diverse opzioni e soluzioni per i proprietari.Clicchi qui per maggiori informazioni