Recensioni Villaggio turistico Hokensas Semesterby / Holiday Camp***

29 novembre 2014

Hokensas Semesterby / Holiday Camp***
Recensioni Villaggio turistico Hokensas Semesterby / Holiday Camp***
Blåhult, 52291, Tidaholm

Villaggio turistico Hokensas Semesterby / Holiday Camp ha ottenuto 6,6 su 10, sulla base di 12 recensioni
Vuoi evitare brutte sorprese durante il tuo soggiorno presso Villaggio turistico Hokensas Semesterby / Holiday Camp***? Dai un'occhiata al voto che hanno assegnato altri viaggiatori a Villaggio turistico Hokensas Semesterby / Holiday Camp*** e leggi le recensioni scritte da chi c'è già stato. Meglio saperlo prima di andarci, non credi? Su Zoover trovi inoltre 11 Foto delle vacanze di Villaggio turistico Hokensas Semesterby / Holiday Camp*** Ti stai ancora orientando? Guarda tutti gli alloggi in Svezia. Verifica tutte le possibilità di pernottamento in Västra Götalands. Confronta Villaggio turistico Hokensas Semesterby / Holiday Camp*** con altre strutture a Tidaholm.
Sfortunatamente non esistono recensioni in italiano per Hokensas Semesterby / Holiday Camp*** / Tidaholm. Puoi inserirne una.

Sei stato in questa struttura?

12 recensioni per Hokensas Semesterby / Holiday Camp***

Famiglia con bambini piccoli, ago. 2014
"Aardig park"Traduzione
iplattel
7,0

21/08/14 Het huisje was oud maar verder wel ok.Voor jonge kinderen is de speeltuin leuk.Bij de receptie hangen heel veel folders over wat er te doen is.Alleen de meiden van de receptie wisten niet zoveel.Echter Ronny werkzaam op het park als klusjesman was zeer behulpzaam,als ik een vraag over iets had printte hij het uit zocht alles op en wist leuke plekjes waar je kon zwemmen en elanden kon zien.Op 5 min van het park is een leuk meer met steiger en uitkijktoren waar je vanf kunt springen.Park is voornamelijk geschikt voor mensen die van vissen of wandelen houden.

Famiglia con bambini più grandi, lug. 2014
"Vreselijke accommodatie"Traduzione
Carolien
2,0
3,0
4,0
1,0

12/08/14 Ik zou niemand aanraden om deze accommodatie te boeken. Tenzij het je echt niets uitmaakt dat het oud, klein en vies is. Ik schrok echt toen ik binnenstapte. Bedden en matrassen vies. Alles is echt zeer oud en niet schoon. Als je de luxaflex omhoog wilde halen donderde alles naar beneden. Lullig buitenzitje met dito terrasje. Echt, er zijn betere onderkomens te verzinnen in Zweden. Ik was echt blij dat ik dit parkje na 3 dagen mocht verlaten.

Famiglia con bambini piccoli, ago. 2013
"Voor wie van natuur houdt!"Traduzione
Haase
8,0

27/08/13 Het park ligt op 12 km afstand van het plaatsje Tidaholm. We zijn prima geholpen bij de receptie. De huisjes zijn keurig ingericht. Eerlijkheidshalve moet worden opgemerkt dat de schoonmaak beter kan. Dit laat onverlet dat het een superplek voor onze kinderen was. Er was voldoende ruimte om heerlijk te voetballen inclusief een leuke speeltuin. Toeristische attracties of leuke steden liggen op redelijk grote afstand (minimaal uurtje rijden, maar ja... dit is Zweden). De dagkaart voor het vissen was overigens ook een stuk duurder dan elders. Het park is echt een Nederlandse en Belgische trekpleister.

Famiglia con bambini più grandi, ago. 2013
"Jammer kan zoveel beter"Traduzione
adriaan hoogstrate
5,0

03/09/13 Dit park is goed gelegen maar niet echt klant bewust,
de huisjes zijn oud en niet echt schoon (keuken) de tv geeft bij slecht weer geen vertier. beden zeer hard ja echt spartaans.
gelukkig is er in de omgeving genoeg te doen mooie natuur , goed viswater maar tegen een veel te dure prijs. bij slecht weer is dit een rampen huisje, bij goed weer is er veel te doen.

Famiglia con bambini piccoli, ago. 2012
"Wel heel erg rustig."Traduzione
Jan
7,0

12/08/12 Erg ruim opgezet park. Wij zaten in huisje 33, ongeveer 350 meter lopen vanaf de receptie. Kom je echt voor de rust dan is dit een ideaal park. 's Avonds is het er muisstil en aardedonker. Met jongere kinderen zoals in ons geval iets minder omdat er behoudens een leuk speeltuintje, een klein visvijvertje en een midgetgolfbaan niet veel vertier is voor de jongsten. De wandelingen vanaf de camping zijn prachtig. Je loopt er zo het natuurreservaat in. De huisjes (de onze stamde uit 1971) ogen een beetje kil en gedateerd maar zijn wel voorzien van alles wat je nodig hebt. En als dan het weer een beetje meezit (niet bij ons) dan is dit een prima locatie om een paar nachten door te brengen.

Famiglia con bambini piccoli, ago. 2011
"Prima camping, leuk huisje"Traduzione
M
8,0

20/08/11 mooie omgeving, je wandelt er vanaf de camping lekker weg. Rustige ruim opgezette camping. Leuke speeltuin.

Famiglia con bambini piccoli, lug. 2011
"Prima plek voor rustzoekers en visliefhebbers"Traduzione
fam. Bullens
7,0

30/07/11 Hokensas ligt heerlijk rustig in een natuurreservaat.
Tidaholm ligt op ong. 12 km. Hier zijn 2 supermarken voor de boodschappen.
Op het park een mini-supermarkt. Met weinig keuze mogenlijkheid.
Ook een restaurant aanwezig maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt.
Huisjes zijn goed. Geen luxe maar alles verder prima in orde.
Speeltuintje is voor iets jongere kinderen.
Ook een mini-golfbaan aanwezig, is prima.
Voor de echte sportvisser is dit een zeer goed plek, hier vindt je alles wat je nodig hebt.
Wij hebben een prima tijd op hokensas gehad.

Famiglia con bambini più grandi, lug. 2011
"Mooie rustig plek"Traduzione
martin
6,0

03/08/11 Een mooie locatie, om b.v. wandelingen te maken. Heerlijk rustig.
Stuga is ruim en schoon, wel wat donker, maar een prima plek, aansluitend een rustige camping.
Voor kleine kinderen een leuk speeltuinje en er is een mini golfbaantje.
We hebben hier een leuk verblijf gehad.

Famiglia con bambini piccoli, lug. 2009
"Leuke vakantie"Traduzione
vos
6,0

21/07/09 Een hele leuke stuga, zag er allemaal keurig en verzorgt uit. Mooie vrijstaande stuga's. Het was heel erg rustig op het terrein. Wel een leuke speeltuin en je kunt er midgetgolfen. Het restaurant was heel erg rustig. Of het eten lekker was weten we niet we hebben er niet gegeten.
Klein winkeltje op het terrein, grotere supermarkten in Tidaholm (12 km) en Habo (25 km).

Famiglia con bambini piccoli, ago. 2008
"Fantische Plek"Traduzione
Fam van Wijngaarden
8,0

19/04/09 Ik weet niet wat de vorige schrijvers gewend zijn maar het is echt een heel leuk park wij zijn er nu 2 jaar op een rij geweest. Zomer 2007 en zomer 2008 met onze zoon inmiddels 5 jaar.
De huisjes zijn schoon en zeker niet primitief voor Zweden alles wat je nodig hebt is aanwezig. Je mag ook niet te veel verwachten voor deze prijs. Ik kan alleen maar zeggen dat wij er een heerlijke vakanties hebben gehad en je kunt ook hele leuke uitstapjes maken in de omgeving. En voor vissers en natuurliefhebbers is het echt geweldig. Je kunt er prachtig wandelen en vissen in de vele ( 30) meren in de directe omgeving

I widget con i voti di Zoover

Clicca qui per visualizzare tutti i formati

Sondaggio

Cosa ti infastidisce maggiormente sulle piste da sci?

E'il proprietario?

Acceda alla sezione per gestire e promuovere la sua struttura.Clicchi qui per maggiori informazioni