Recensioni Villaggio turistico Långbergets

19  °C

30 agosto 2015

Recensioni Villaggio turistico Långbergets
Langberget

Villaggio turistico Långbergets ha ottenuto 7,7 su 10, sulla base di 8 recensioni
Vuoi evitare brutte sorprese durante il tuo soggiorno presso Villaggio turistico Långbergets? Dai un'occhiata al voto che hanno assegnato altri viaggiatori a Villaggio turistico Långbergets e leggi le recensioni scritte da chi c'è già stato. Meglio saperlo prima di andarci, non credi? Ti stai ancora orientando? Guarda tutti gli alloggi in Svezia. Verifica tutte le possibilità di pernottamento in Värmlands. Confronta Villaggio turistico Långbergets con altre strutture a Langberget.
Sfortunatamente non esistono recensioni in italiano per Långbergets / Langberget. Puoi inserirne una.

Sei stato in questa struttura?

8 recensioni per Långbergets

Con partner, ago. 2015
"Prachtige vakantiewoning."Traduzione
Gerard
10,0

21/08/15 Bij de receptie van het nabij gelegen sporthotel kregen we de sleutel van een prachtige vakantiewoning!. Nagenoeg alle woningen zijn prive-eigendom. Wij troffen het met deze nog zeer nieuw uitziende woning (afgeleid uit het gastenboek sinds 2009 in verhuur).
Vakantiewoning is zeer luxe ingericht en ook zeer gunstig gelegen, vanwege een groot balkon/terras op de zuidzijde. Hoewel wij met z'n tweeën waren, konden er wel acht mensen logeren.
Dit park ligt erg afgelegen: 11 km van de kern van Syssleback boven op een berg.

Famiglia con bambini più grandi, ago. 2015
"Mooie omgeving."Traduzione
MH
8,0

13/08/15 We hadden een prachtig, luxe huisje, maar dit kan erg verschillen per huisje. In de omgeving zijn met name veel sportieve dingen te doen. Er zijn veel elanden in de directe omgeving. Het is behoorlijk afgelegen, wat bij mooi weer geen probleem hoeft te zijn. Bij veel regen is er in de omgeving niet zo veel te doen wat overdekt is.

Famiglia con bambini più grandi, lug. 2015
"Mooi park!"Traduzione
rickieboy31
10,0

12/08/15 Tijdens onze rondreis kwamen we langs dit park.
Het park ligt op een berg. Je moet dus eerst 15 minuten omhoog rijden voordat je je huisje kunt bereiken. De omgeving was wel erg mooi, maar er was niet heel veel te doen. Het plaatsje Sysslebäck stelt niet zoveel voor en ligt best wel afgelegen. Wel zijn er verschillende elanden in de omgeving te vinden. We kwamen er tijdens een wandeling 's avonds zelfs een tegen op het park.
Ons huisje was erg mooi. Moderne inrichting met een grote badkamer en sauna! Bovendien zeer compleet. Met zijn 3'en hadden we keuze uit ongeveer 60 glazen om uit te drinken. De huisjes worden door particulieren onderverhuurd, waardoor er wel verschil kan zitten in inrichting e.d.. Gelukkig hadden wij het erg goed getroffen.
We hebben een beversafari gedaan, wat echt een aanrader is!

Con partner, giu. 2015
"Mooi rustig park"Traduzione
Jeroen
8,0

12/07/15 mooi ruim huisje met veranda. inrichting is wat gedateert maar er zat een nieuwe badkamer in met sauna. alles voldoet prima. mooi uitzicht. wij waren er eind juni en het park leek wel uitgestorven. weinig activiteiten. elanden zouden over park lopen wij hebben ze niet gezien. wel mooie omgeving om te wandelen. Je zit wel ca. 10 km op een berg dus ff snel boodschappen doen lukt niet. Op ca. 2,5 km. zit een mooi meer waar je kan kanoën. kano's zijn te huur via langberget hotel.
alleen wifi bij de receptie van hotel. dat is niet meer van deze tijd. tegen betaling zou wifi over hele park mogelijk moeten zijn.

Famiglia con bambini piccoli, ago. 2014
"Geen aanrader"Traduzione
J. Meulman
6,0

10/08/14 Van alle vakantie parken die wij in de zomer in Zweden bezochten was dit toch wel het minste park. Het vakantie park maakt een onverzorgde indruk. Pallets en rotzooi liggen rond het sporthotel, het verwarmde zwembadje was koud, vol alg en afgebladderd, het armoedige speeltuintje mag geen naam hebben en de huisjes van vooral privé eigenaren ademen een jaren zeventig sfeer. Het personeel is er uiterst vriendelijk, de omgeving mooi maar zolang het park niet moderniseert, opknapt, opruimt en investeert in bijvoorbeeld een leuke speelplek, hoort het eigenlijk niet thuis in het aanbod van Buro Scanbrit.

Con partner, giu. 2014
"Prima verblijf, wel gedateerd appartement"Traduzione
Willemijn
6,0

14/06/14 Tijdens rondreis 3 dagen in vakantiewoning verbleven. Locatie is vanuit dorp nog 11 km de berg op. Midden in de bossen en genoeg wandelmogelijkheden vanuit het park. Vakantiewoning is wel erg gedateerd (ouderwets) maar wel schoon. Als je buiten receptie tijden aankomt, even bellen ivm bedlinnen. Anders ligt er niets in het appartement. Bedden zijn wel van uitstekende kwaliteit. Mooie kanotochten mogelijk. Leuke locatie voor paar dagen.

Famiglia con bambini più grandi, ago. 2013
"Mooi park. Mooie omgeving."Traduzione
Karin van der Bent
7,0

18/08/13 De huisjes zijn heel mooi, jammer dat er geen internet aanwezig is, moet je helemaal naar het hotel de berg op maar dat was het enige mikpunten.

Famiglia con bambini più grandi
"Leuke locatie voor winter activiteiten"Traduzione
Wim Hobbelink
7,0

07/03/10 februari 2010. Overtocht Kiel/Oslo (maar ongeveer 200 km rijden, 3,5 uur in de winter). Langbergets ligt op de grens Zweden/Noorwegen. Combinatie van scandinavische huisjes, hotel en jeugdherberg. Priam voor langlaufen en andere activiteiten (o.a. snowscooter, sneeuwschoenwandeling en husky's. Skiën echt alleen voor beginners/kinderen. Kleine helling/afdaling. Leuke vakantie gehad, aardige mensen, heerlijk eten in het hotel. Keurig huisje inclusief oven, sauna, magnetron etc. en leuke activiteiten gedaan. Syysleback op onegeveer 11 km met supermarkt, bezinepom en geldautomaat. Op het park zelf kun je ook met creditcard betalen.

I widget con i voti di Zoover

Clicca qui per visualizzare tutti i formati

E' il proprietario?

Acceda alla sezione per gestire e promuovere la sua struttura.Clicchi qui per maggiori informazioni