Recensioni Villaggio turistico Ekesberget Stugby

20 dicembre 2014

Ekesberget Stugby
Recensioni Villaggio turistico Ekesberget Stugby
68050, Eksharad

Villaggio turistico Ekesberget Stugby ha ottenuto 8,2 su 10, sulla base di 10 recensioni
Vuoi evitare brutte sorprese durante il tuo soggiorno presso Villaggio turistico Ekesberget Stugby? Dai un'occhiata al voto che hanno assegnato altri viaggiatori a Villaggio turistico Ekesberget Stugby e leggi le recensioni scritte da chi c'è già stato. Meglio saperlo prima di andarci, non credi? Su Zoover trovi inoltre 6 Foto delle vacanze di Villaggio turistico Ekesberget Stugby Ti stai ancora orientando? Guarda tutti gli alloggi in Svezia. Verifica tutte le possibilità di pernottamento in Värmlands. Confronta Villaggio turistico Ekesberget Stugby con altre strutture a Eksharad.
Sfortunatamente non esistono recensioni in italiano per Ekesberget Stugby / Eksharad. Puoi inserirne una.

Sei stato in questa struttura?

10 recensioni per Ekesberget Stugby

Con partner, lug. 2013
"Fantastisch mooie plek"Traduzione
Roger
7,0

05/08/14 Vakantiepark Ekesberget Stugby in Ekshärad is een te gekke locatie vvoor een avontuurlijke vakantie in zweden.
De eigenaar van dit park heeft ook een Survival bedrijfje.
Wij hebben een beversafari gedaan met hem.
hij laat je van alles zien in de natuur en gaat dan met kanos over beekjes en meren.
De bevers zwemen onder je kano door, magisch !!!!

Famiglia con bambini piccoli, lug. 2011
"Eenvoudig maar prima prijs/kwaliteit"Traduzione
Fam ETMT
5,0

20/08/11 Wij zaten in de eenvoudigste huisjes omdat die een normale ouderslaapkamer hebben zonder stapelbed. Deze huisjes hebben weinig uitstraling en zijn verouderd.

Vooral de badkamer waar de toiletpot/stortbak condenseerd en hierdoor de vloer constant nat is kan echt niet.

Het andere type huisje heeft meer zweedse gezelligheid en een veranda maar die heeft dus alleen stapelbedden.

Speeltuintje voor de kinderen. Op 900 meter van Eksharad waar alles is wat je nodig hebt (supermarkt, tanken, uitgebreide hengelsportzaak, pinnen).

Rustig vriendelijk park, goede mogelijkheden de omgeving te verkennen, de rivier, bossen, meertjes.

Prima prijs kwaliteitsverhouding, mag wat moderner en luxer (bijv. nieuwe badkamer en keuken met een vaatwasser).

Famiglia con bambini piccoli, ago. 2009
"Niet bijzonder, netjes, verouderd en veel muggen"Traduzione
Hans
5,0
6,0

13/08/09 Op zich best netjes, prima huisjes, die wel wat verouderd zijn, alleen weinig te doen voor de kinderen. De bedden zijn echter absoluut niet voor herhaling vatbaar... wat een drama.. en helaas werd ik er gek van de muggen die gewoon door je kleren heen weten te steken. Ben in een paar dagen compleet lekgeprikt ondanks diverse middeltjes. Dorpje ligt dichtbij

Con amici, giu. 2009
"Mooi parkje, vriendelijke receptie"Traduzione
Ine
8,0

12/07/09 Wij zijn afgelopen juni 2009 in Ekesberget Stugby geweest met 4 volwassenen.
Wij hadden een oud huisje, recht tegenover de receptie, maar schoon en compleet. Alleen vonden we de bedden voor 4 volwassenen niet echt geschikt. In 1 slaapkamer staan 2 prima zweedse box-springbedden, maar in de andere kamer staat een stapelbed met heel dunne matrasjes en ook de slaapbank in de woonkamer is aan vervanging toe. De nieuwere huisjes hebben overal stapelbedden, maar dat zijn van die bedden waar je het bovenste bed weg kan klappen.
Verder hebben wij het prima gehad, echt genoten van de gastvrijheid en de prachtige omgeving. De prijs-kwaliteit verhouding is prima, de huisjes zijn heel voordelig.
Ook een prima wasserette is op het terrein en een droogkast in de huisjes.

Con la famiglia
jet
7,0

05/08/07 Leuk park met mooie ligging. Veel in de omgeving te doen. Huisjes groot en licht. Gastvrouwen zeer behulpzaam en vriendelijk. Op het park zelf een kleine speeltuin, jeu de boule baan en
geitenwei. Goede bedden. Uitstekende omgeving om te wandelen en te fietsen.

Con la famiglia, lug. 2007
Fam. de Bree
8,0

10/08/07 Huisjes zijn wel oud, maar goed en schoon.
Zeer vriendelijk ontvangst, prachtige omgeving, beversafari, kind-adventure-dag geweldig!!!
Kleine speeltuin, leuk avonturenpad, mooi uitzicht.
PRIMA!!!!!!!!

Con la famiglia, lug. 2006
marjolein
9,0

15/08/06 We hebben erg genoten hier. Prachtige omgeving mooie ruime huisjes en we zaten bij de speeltuin. Eigenaresse ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

M. ter Horst

01/02/06 Zeer mooi park, prachtig gelegen en
tevens zeer gastvriendelijke ontvangst
Al ben de eerste ontvangst, voel je je
thuis en wordt er geen enkele haast gemaakt met de financiele afhandeling,
tevens werd ons de mogelijkheid geboden tot gratis gebruik van de kano.
Huisje werd zeer schoon opgeleverd.
Gastvrouw is duitse en komt uit Hamburg,
echter getrouwd met een Zweed, zij verteld heel veel over de omgeving en evnetuele evenementen. Zeer aan te bevelen

Fam Karsten
10,0

06/12/05 Wij zijn er deze zomer geweest,en we zijn er zeer tevreden over.De huisjes zijn netjes en schoon, en alles wat je nodig hebt is aanwezig.Het zijn knusse huisjes!.En er zijn veel wandelpaden in de direkte omgeving.Er is op 500 meter afstand een supermarkt die ook op Zondag de hele dag open is!

Tot slot, we hebben er een hele aangename vakantie gehad en genoten van de mooie omgeving.

Fam Karsten

Fam. Van dijken

14/11/05

Een mooi en schoon park.
Niet groot, maar erg geschikt voor kinderen tot 12 jaar.
De natuur en meren zijn echt geweldig.
De huisjes waren schoon en groot.
De eigenaren erg vriendelijk, dit park is echt een aanrader!

I widget con i voti di Zoover

Clicca qui per visualizzare tutti i formati

Sondaggio

Cosa ti infastidisce maggiormente sulle piste da sci?

E' il proprietario?

Acceda alla sezione per gestire e promuovere la sua struttura.Clicchi qui per maggiori informazioni