Recensioni Villaggio turistico Borstahusen Holiday Village****

16 aprile 2014

Borstahusen Holiday Village****
Recensioni Villaggio turistico Borstahusen Holiday Village****
Erikstorp, S-261 61, Landskrona

Villaggio turistico Borstahusen Holiday Village ha ottenuto 6,6 su 10, sulla base di 10 recensioni
Vuoi evitare brutte sorprese durante il tuo soggiorno presso Villaggio turistico Borstahusen Holiday Village****? Dai un'occhiata al voto che hanno assegnato altri viaggiatori a Villaggio turistico Borstahusen Holiday Village**** e leggi le recensioni scritte da chi c'è già stato. Meglio saperlo prima di andarci, non credi? Su Zoover trovi inoltre 10 Foto delle vacanze di Villaggio turistico Borstahusen Holiday Village**** - - -
Sfortunatamente non esistono recensioni in italiano per Borstahusen Holiday Village**** / Landskrona. Puoi inserirne una.

Sei stato in questa struttura?

10 recensioni per Borstahusen Holiday Village****

Famiglia con bambini piccoli, ago. 2013
"Heerlijke plek maar....."Traduzione
SK. Wan
8,0

23/08/13 We zijn in 2012 geweest en de omgeving is fantastisch. Mooie natuur en strand met goede faciliteiten dicht op steenworp afstand van het huisje. Dit alles gecombineerd met de Zweedse vriendelijkheid. Dit was de reden waarom we terug zijn gegaan in 2013.

Helaas viel het tegen om twee redenen. Omdat het zo groen is, moet er dus veel worden gemaaid. Twee machines continue aan tussen 7.30 en 15.00 op alle werkdagen. Zelfs op het strand nog steeds duidelijk aanwezig. Ivm einde ramadanvieringen was het stand overvol met feestgangers en bbq's. Feestgangers gingen tot laat in de nacht door op het parkeerplaats vlak voor de vakantiewoningen. Overigens reageren beheerders snel op klachten van de huurders.

Famiglia con bambini piccoli, ago. 2013
"Dit nooit meer"Traduzione
Janina Simonse
3,0

05/10/13 Het huis was niet of erg slecht schoongemaakt na de vorige bewoners. Haren in het douchepuntje, nagels op de grond, etensresten in de magnetron, ga zo maar door. Behalve het schoonmaken was het huisje sowieso erg vies. Veel schimmel in de badkamer en stoflagen van enkele centimeters onder de bedden. Hoewel de ligging en omgeving prima in orde is zijn we toch na twee in plaat van zeven dagen vertrokken. We gingen echt steeds met tegenzin weer terug naar het huisje, daarvoor ga je niet op vakantie.
Bij touroperator heeft het huisje 4 sterren. Hoe ze daar bij komen begrijp ik nog steeds niet. Behalve dat het vies was, was het ook relatief basic ingericht (oud douchegordijn, geen afwasmachine).

Famiglia con bambini più grandi, 2013
"5 dagen zijn er eigenlijk maar 4."Traduzione
willekens
4,0
2,0
3,0

11/08/13 We hadden een klein huisje gehuurd. Buiten dat het klein was, wisten we, was het ook vrij donker binnen. Ik had ook de indruk dat het interieur aan renovatie toe was. Hoewel het voor 6 personen wordt verhuurd, vind ik het eerder voor 2 volwassenen + 2 kinderen. Douche is gemeenschappelijk. Als je 5 nachten huurt, ben je er maximaal 92 uur (minder dan 4 dagen). Verwarrend bij het boeken. (als ik 1 nacht boek, wil ik er ook slapen, als ik er 5 boek, wil ik er 5 keer slapen en dat is dus niet). We hebben achteraf nog gemaild voor een extra nacht, maar zelfs geen reactie gekregen van de touroperator.

Famiglia con bambini più grandi, ago. 2013
"Verrassend fijn park"Traduzione
E. Vonk
7,0

01/09/13 Keurig park, werkelijk een aanrader!
De mogelijkheden in de omgeving zijn overigens niet zo 1 2 3 te vinden als gesuggereerd wordt. Vissen was niet in de directe omgeving mogelijk, het water is enkeldiep tot zo’n 500 meter de zee in. En het zeekajakken hebben we niet kunnen vinden.
De minimarkt is inderdaad heel mini en de sauna hebben we niet gevonden.
Maar hier hebben we verder echt genoten!

Famiglia con bambini piccoli, ago. 2012
"Mooi huisje, dichtbij het strand"Traduzione
Brenda
8,0

14/09/12 Een heerlijk weekje vakantie gehad in dit vakantiehuisje. Wij hadden een gerenoveerd huisje. De trap is erg steil, maar gelukkig is er een traphekje. Wij (4 pers) hebben de bovenverdieping niet gebruikt. Keuken is goed, genoeg bestek / borden etc. (veel IKEA).
Ca. 100 meter van het strand. Water is heel lang erg ondiep (kniehoogte) dus ideaal met kleine kinderen.
Leuk speeltuintje op het park. Mooi aangelegd hardloop-paadje.

Famiglia con bambini più grandi, lug. 2012
"Prima te doen"Traduzione
Bianca
10,0
6,0

22/05/13 Ik ben hier in juli 2012 geweest met mijn ouders, mijn zus en mijn vriendin. (15, 17 en 19 jaar). De accommodatie viel ons tegen omdat ze zeiden dat er een twee persoonsbed in was, maar dat was niet geschikt voor twee personen. We hadden een 4+2 acco. De omgeving is geweldig. Het strand is ca 500m loopafstand. Wij zijn nog naar het eiland Ven geweest via een boot die dagelijks vaart. Bij Ystad heb je een groot en luxe strand met restaurants erbij. Opzich is er genoeg te doen in de steden in de buurt zoals Helsingborg.

Op het park zelf heb je genoeg ruimte en privacy. Er is een veld waar je kunt voetballen, hockeyen, tennissen en basketballen. Overal in de buurt kun je golven al hebben wij hier niets meegedaan.

Het was een leuke vakantie maar dat kwam niet perse door dit park maar meer omdat we elke dag ergens naartoe gingen.

Famiglia con bambini più grandi, lug. 2011
"Leuk huisje, leuke ligging, wel 'aangeharkt'"Traduzione
MP
8,0

30/07/11 Eerder zaten we noorderlijker in Zweden; dat is wel heel anders. Dit deel van Zweden is minder spectaculair. Huisje was prima, park is keurig netjes; misschien wel iets te keurig als je kinderen hebt die houden van hutten bouwen en spannende bosjes. Wel heel leuk dicht bij het strand. Dagje Ven hebben we niet gedaan: ellenlange rijen bij de kassa. Dagje Kopenhagen (rechtstreeks met de trein vanuit Landskrona-gratis parkeren bij station) was leuk, maar ook druk. Zelfs in het nationaal park was het druk. Sowieso is dit deel van Zweden drukker dan waar wij eerder waren (Västervik en Stockholm). Leuke wandeling: nationaal park Soderasens.

Famiglia con bambini piccoli, ago. 2010
"Heerlijk rustig en toch dicht bij een stad"Traduzione
Mirjam
6,0

16/08/10 Dit jaar waren we voor het eerst in Borstahusens Semesterby. We zijn hier meerdere malen langsgereden aangezien mijn man uit deze omgeving komt, maar door omstandigheden waren we nu op zoek naar een geschikte vakantieaccomodatie. Huisjes zijn tip top, ruim en schoon. Zorg er wel voor dat je in type A63 (het gerenoveerde type) zit want de andere accomodaties zijn de moeite niet waard. Alle activiteiten dien je zelf te ondernemen. Het buitenzwembad Citadellet ligt op ca 6 km afstand. Loopafstand naar zee/strand is ca 150mtr. Uitstapjes naar Helsingborg, Malmo, Lund en Kopenhagen zijn zeker de moeite waard. Vergeet ook niet om een dag de ferry te nemen naar Ven (eilandje in de Oresund) en daar een fiets te huren. Dit vinden wij elk jaar nog steeds een feest. De golfer komt hier zeer zeker aan zijn trekken, genoeg golf banen in de omgeving. Landskrona is leuk voor de dagelijkse boodschappen en een hapje eten in een van de kroegjes.

Famiglia con bambini piccoli, lug. 2010
"Fijn park met mooie ligging aan zee!"Traduzione
Eggie
8,0

12/06/11 Leuke huisjes met een schuin aflopend dak. Daardoor wel klein van binnen, maar erg knus. Netjes afgewerkt. Wij zaten in de nieuwere versie waardoor twee enorme dakramen voor voldoende licht en ventilatie zorgden. Vooral de kleine, lage slaapkamer in de nok kan erg warm worden dus luchten is noodzakelijk. Vanuit de huisjes loop je zo het typisch Zweedse strand op, compleet met houten pier en rood houten verkleedcabines. Direct achter het strand is een naaldbos, waar je heerlijk kunt luieren. Er kan gemakkelijk gewandeld worden naar de omringende plaatsen. Boodschappen wel even met de auto doen. Wij hebben het er geweldig gehad! Tip: bezoek het eiland Ven> zo mooi!

Famiglia con bambini più grandi, ago. 2009
"Leuke accomodatie"Traduzione
Fam. Lie
10,0
8,0

14/08/09 Al vele malen in Zweden op vakantie geweest, maar meestal ter hoogte van de lijn Oslo/Stockholm. Dit keer gekozen voor Zuid-Zweden. Is even wennen, want het Zuiden heeft meer van Denemarken. Desalnietemin is het toch best leuk. Malmo en Helsingborg bezocht. Gezellige trendy steden met talloze restaurantjes en hippe winkels. Vanuit het vakantiepark makkelijk te reizen naar Kopenhagen. Goedkoopste is met de veerboot vanuit Helsingborg. Ongeveer 35 euro retour. Geen lange wachtrijen, dus ideaal. Het park is keurig onderhouden en ligt vlak aan het strandje. De huisjes zijn super. Wat ons betreft in Zweden het leukste huisje wat we ooit gehad hebben, het wigwam model. Hele leuke indeling met grote ramen boven het keukengedeelte. 3 slaapkamers en verder van alle gemakken voorzien. Kortom een aanrader. Op het park is geen entertainment, maar dat is er in Zweden ook meestal niet. Je moet jezelf vermaken. Hou je van golfen zit je helemaal gebeiteld. Rondom het park giga golfbanen.

Le recensioni di Zoover sul tuo sito

Clicca qui per visualizzare tutti i widget di Zoover

Poll

Cosa pensi del cibo in aereo?

E' il proprietario o il gestore di questa struttura?

Zoover offre diverse opzioni e soluzioni per i proprietari.Clicchi qui per maggiori informazioni