Data di arrivo
Data di partenza
Da kr 685
La tariffa più bassa trovata nelle ultime 48 ore
Cerchiamo tra le migliori offerte sul web per farti avere il prezzo più basso!
Främby Udde***
Recensioni Villaggio turistico Främby Udde***
Främby Udde 20, SE-79153, Falun

Villaggio turistico Främby Udde ha ottenuto 8,0 su 10, sulla base di 14 recensioni
Vuoi evitare brutte sorprese durante il tuo soggiorno presso Villaggio turistico Främby Udde***? Dai un'occhiata al voto che hanno assegnato altri viaggiatori a Villaggio turistico Främby Udde*** e leggi le recensioni scritte da chi c'è già stato. Meglio saperlo prima di andarci, non credi? Su Zoover trovi inoltre 70 Foto delle vacanze di Villaggio turistico Främby Udde*** - - -
Sfortunatamente non esistono recensioni in italiano per Främby Udde*** / Falun. Puoi inserirne una.

Sei stato in questa struttura?

14 recensioni per Främby Udde***

8,1
7,4
Recensioni disponibili in:
Famiglia con bambini piccoli, ago. 2013
"Comfortabele bungalow aan prachtig meer"Traduzione
Etw
7,0

01/09/13 Prachtig gelegen bungalowpark, waarbij bijna alle bungalows zicht hebben op het mooie meer. Bij aankomst, waren wij upgraded naar huisje nr. 20, bovenop een heuvel. Een groot huisje met 3 slaapkamers ipv 2 en een redelijke zitkamer. Alles was schoon en netjes ingericht. Er was een groot terras voor het huisje. Helaas konden we niet buiten eten, door de vele schaduw van de hoge bomen op de heuvel. Maar geen klachten, hoor, want we hadden prachtig weer.

En dus een kano gehuurd op het park en kunnen zonnen op het kleine strandje. Heerlijk. Tweemaal hebben we in het restaurant gegeten. Ze organiseerden in het hoogseizoen regelmatig buffetavonden in een thema en dat was goed bevallen: prima eten tegen een goede prijs. Het bungalowpark is echt een aanrader: prachtige ligging en een omgeving vol met mogelijkheden!

Famiglia con bambini piccoli, lug. 2013
"Tegenvaller"Traduzione
Pietersmaq
4,0

24/07/13 Kwaliteit huisje is beperkt. Huisje was niet schoon!! Niet alle keukenspullen waren schoon. Toiletten bij het strandje ook erg vies!!
Ligging is prachtig aan het meer. Personeel is vriendelijk. De douche is op verzoek gelijk schoongemaakt. Zonde dat de huisjes niet goed worden onderhouden. Kapotte/ontbrekende handvaten aan de deurtjes, piepende deuren in slaapkamer, kapotte afzuigkap, bakje onder de boiler die je elke dag moest legen omdat anders water in de douche liep. Dat bederft toch een beetje je vakantiegevoel.....

Famiglia con bambini più grandi, lug. 2012
"Prachtig (kleinschalig) park, mooie ligging!!!"Traduzione
Familie uit Langedi...
10,0
8,0

25/07/12 Wij verbleven 1 week met 4 personen in een type B woning, voorzien van alle gemakken: koelkast, ruime vriezer, oven, magnetron, droogkast, tv, draadloos internet, enz.
Huizen liggen aan het meer, waarin het goed zwemmen en vissen is (o.a. snoeken > 1m.!).
Op het park zelf zijn kano's, kajaks, zeilboten, visboten, waterfietsen, fietsen te huur. Supermarkt ligt op 2 km afstand in Falun. Veel te doen in de omgeving!

Per informazioni e disponibilità su Villaggio turistico Främby Udde***...

Famiglia con bambini piccoli, lug. 2012
"Leuke plek"Traduzione
maaike_hakfoort
8,0

10/08/12 We hadden een keurig ingericht huisje, de slaapplekken waren voor een deel op de eerste verdieping, bereikbaar via een stijle trap. Zwemgelegenheid in het meer. Speelgelegenheid voor kinderen. er zjn verschillende dingen te huur, fietsen, kano's, waterfietsen, boten etcetera. In de omgeving zijn veel verschillende afwisselende dingen te doen. We waren er een week, en waren in de omgeving nog niet uitgekeken.

Famiglia con bambini piccoli, giu. 2012
"Ontzettend genoten"Traduzione
poohbear226
8,0

09/07/12 Wij hadden een 6 persoonshuisje met zn 4tjes. Grote veranda, nieuwe keuken, gezellige woonkamer en slaapkamers en ontzettend knusse vide met tv.
Aan de rand van het bos, aan het meer. Wij waren er met een baby en een peuter en hadden genoeg aan het water, visjes vangen, het strandje en de glijbaan. Ligt op 5 minuten afstand met de auto van het centrum van Falun, waar je heerlij kunt winkelen.

Con partner, sett. 2011
"Leuk park"Traduzione
anita lamper
7,0

09/09/11 We zijn net terug van rondreis Zweden en zijn Hier 3 dagen geweest. Nieuw huisje wat iets aan de kleine kant is maar wel heel leuk ingericht en mooi uitzicht op het meer. Het was heel rustig deze tijd van het jaar en hadden weinig last van de speedboten op het meer was wel leuk om te zien. Wij waren met hond en je kon meteen vanuit het park het bos in lopen echt perfect. falun is een leuke plaats en de omgeving is leuk. Restaurant zag er ook leuk uit.

Con partner, sett. 2011
"Leuk park"Traduzione
anita_lamper
9,0

09/09/11 We zijn net terug van een rondreis Zweden, goed bevallen en een prachtig land. Was wel even wennen nadat we uit de rust kwamen en toen falun binnen reden is namelijk een redelijk grote plaats. Maar de huisjes liggen buiten centrum op een zeer rustige plek. Huisjes zijn heel mooi wij zaten in een nieuw huisje wat direct aan het meer ligt.
Ze zijn inderdaad niet zo groot maar erg leuk ingericht. falun is ook een erg leuke plaats.
Weinig last gehad vd speedboten die paar die langs kwamen was wel leuk om te zien. Wij waren met hond en kon meteen het bos in voor een wandeling was erg leuk. Was deze tijd van het jaar erg rustig.

Famiglia con bambini piccoli, ago. 2011
"Prachtige ligging"Traduzione
Ilse Griekspoor
5,0

24/08/11 Een prachtig gelegen park aan het Runn meer met mooie huisjes.
Na half augustus is er niet zo veel meer te doen maar de provincie Dalarna is zo mooi daar kan je je wel vermaken. We hebben genoten van de speedbootrace die werd gehouden op het meer en het personeel was ook erg vriendelijk. Een absolute aanrader ( ook met kinderen, wij hebben er 2 van 4 en 7 )
Voor vissers is dit een paradijs, snoek en baars. Het enige commentaar is de weinige restaurants in de omgeving.

Famiglia con bambini piccoli, ago. 2011
"Prima parkje maar niet in het weekend"Traduzione
j.jonker
8,0

02/01/12 Prima, kinderen van 7 en 9 konden zelfstandig bij het meertje spelen. Er is goed te zwemmen. In de villa is een goed lunchbuffet. Huisje klein maar netjes. Falun is OK. Handig, er zijn een wasmachine en droger bij de receptie in de buurt. Op zaterdag was het gezellig druk met inderdaad een speedbootshow. In de avond en nacht werd het vreselijk. Er stond een feesttent bij de villa die was verhuurd. De keiharde muziek was niet te harden. Toen we gingen vragen om 23 uur of het zachter mocht (als bungalow huurder moest je namelijk vanaf 23 uur stil zijn) stonden daar 20 mensen te dansen en de muziek ging niet zachter. We trilden zelfs met oordopjes ons bed uit. We hebben net als andere huurders een klacht ingediend bij de receptie en er nooit meer van gehoord. Vreemd, men adverteert met stiltegebied, rustig park voor gezinnen. Dus wel een nare nasmaak dat men niet voor ons opkwam, wij hadden toch ook betaald.

Famiglia con bambini piccoli, lug. 2011
"Prachtig huisje in mooie omgeving"Traduzione
Han, Lies en Seppe
8,0

02/08/11 Wij hadden een nieuw huisje in het park met alles erop en eraan. Met afgesloten balkon en kinderstoel, wat erg fijn was met ons 1,5jr zoontje. Het uitzicht is prachtig, evenals de omgeving. Wij kwamen voor de rust en die kregen we.

Inderdaad zijn er veel bootjes, waaronder speedboten en jetski's en die hoor je. Maar wat ons betreft geen overlast.

Le recensioni di Zoover sul tuo sito

Clicca qui per visualizzare tutti i widget di Zoover

Poll

Cosa pensi del cibo in aereo?

E' il proprietario o il gestore di questa struttura?

Zoover offre diverse opzioni e soluzioni per i proprietari.Clicchi qui per maggiori informazioni