Recensioni Campeggio Tyngsjö Vildmark**

Tyngsjö Vildmark**
Recensioni Campeggio Tyngsjö Vildmark**
Tyngsjö Stugby 6, S-780 54, Äppelbo

Campeggio Tyngsjö Vildmark ha ottenuto 8,6 su 10, sulla base di 52 recensioni
Vuoi evitare brutte sorprese durante il tuo soggiorno presso Campeggio Tyngsjö Vildmark**? Dai un'occhiata al voto che hanno assegnato altri viaggiatori a Campeggio Tyngsjö Vildmark** e leggi le recensioni scritte da chi c'è già stato. Meglio saperlo prima di andarci, non credi? Su Zoover trovi inoltre 77 Foto delle vacanze di Campeggio Tyngsjö Vildmark** - - -
Sfortunatamente non esistono recensioni in italiano per Tyngsjö Vildmark** / Äppelbo. Puoi inserirne una.

Sei stato in questa struttura?

52 recensioni per Tyngsjö Vildmark**

7,1
Famiglia con bambini piccoli, dic. 2013
"Super plek"Traduzione
Esther
6,0

07/01/14 Het park is netjes de huisjes zijn schoon en er is veel te doen er wordt echt vanalles georganiseerd door Rene en Marry. Wil je een wandeling maken vraag Marry het en je krijgt een kaart mee voor de trips. Jammer genoeg lag er geen sneeuw toen wij kwamen waardoor de plannen niet door konden gaan maar Rene heeft vervolgens van alles gedaan om je toch een top vakantie te geven....

Famiglia con bambini piccoli, ago. 2013
"Het is gewoon prachtig !!!!"Traduzione
Ron & Imke
8,0

23/09/13 Deze zomer waren we voor de 2e keer in Tyngsjö Vildmark en het was wederom geweldig ! De natuur en de rust zijn hier gewoon fantastisch. De stuga's vinden wij heel knus en geven een warm thuisgevoel !
Dit jaar waren we hier in verband het evenement de "Cykel Vasan". Een grote mountainbike wedstrijd / tocht van 95 km over de Vasaloppet. Vanaf het plaatsje Salen naar Mora reden in totaal 12.000 deelnemers deze prachtige tocht.
Mountainbike liefhebbers kunnen zich hier helemaal uitleven. Vanaf het park zijn er vele fietsroutes, voor beginners maar ook voor gevorderden. Onze kinderen van 7 en 9 jaar hebben hier ook gefietst.
Verder kun je hier natuurlijk heerlijk wandelen, spelen in de natuur zwemmen of kanoën. We hebben hier ook met de kids een kompastocht dwars door de ruige bossen gedaan. Dat vonden ze geweldig!
Nog een aanrader voor als je deze kant op komt: Ga met de boot ! (Kiel-Göteborg). Vanaf Göteborg ben je nl binnen 4-5 uurtjes in Tyngsjö ! ( en helemaal uitgerust )

Con partner, 2013
"Warme camping op een prachtige plek"Traduzione
Eva Tack
9,0

10/08/13 Het gezin Boogaard runt deze plek met tonnen liefde voor de natuur en hartelijkheid voor hun bezoekers. Naast vele tips en een persoonlijke behandeling tijdens de meerdaagse kanotocht, konden we genieten van de rust en het prachtige uitzicht op het Tyngsjö-meer op de kleine camping. Een topper!

Viaggio da solo, ago. 2013
"Helemaal alleen een kajaktocht door zweden!"Traduzione
Dick
9,0

06/11/13 Via deze weg wil ik Rene en Marry bedanken.
Ik heb een solo tocht afgelegt van 7 dagen door het gebied waar zij wonen middels een kajak.
Rene heeft me het één en ander geleerd over de kajak techniek en hup daar ging ik..... helemaal alleen...... dat uitzicht, die stilte....... Machtig mooi!
Na 7 dagen te hebben gevaren en een aantal landoversteken gehad te hebben ben ik weer met open armen ontvangen op hun terrein.
Een echte aanrader als je van rust,stilte,survival en uitdaging houd!

één tip wil ik jullie meegeven: Ga NIET in zee met kano verhuur bedrijven die er geen verstand van hebben als je geen ervaring hebt. Ga dan naar Rene en Marry en je bent verzekerd van een hoop ervaring en kunde!
Ben tijdens mijn tocht een tweetal jongens tegen gekomen die door dat soort bedrijven het water opgestuurd waren met 0 ervaring.
Gevolg is dat ze halverwege moesten afbreken vanwege slechte voorbereiding en of gevaarlijke situtaties.

Rene Marry bedankt en zeerzeker tot volgend jaar!

Mvg,
Dick

Viaggio da solo, lug. 2013
"Erg mooie locatie"Traduzione
Remy Noordzij
6,0

05/08/13 Ik heb hier 1 nacht gestaan met mijn tentje voor ik aan een cursus van survival school overleven begon. Het uitzicht over het meer 's avonds was prachtig, oa. door het mooie licht. De campingeigenaren waren vriendelijk en behulpzaam.

Famiglia con bambini piccoli, lug. 2013
"Wat een fijne plek !"Traduzione
fam van der sman
7,0

09/10/13 We kijken terug op een heerlijke vakantie in Zweden, geboekt via touroperator.De eerste week hebben we doorgebracht in een huisje bij Marry en René in Tyngsbo (fijne naam, schrijf ik altijd in keer goed).Een heerlijke plek bij heerlijke mensen.Midden in de natuur, bos zover je kijken kan (ik heb nog nooit zoveel bomen bij elkaar gezien) en aan een mooi meer.Prima huisje, niet te lux, maar met alles wat je nodig hebt. Lekker veel ruimte tussen de huisjes in, en kleinschalig, daar houden we van. René weet veel van de omgeving en is een echt buitenmens. Kanoën , vissen, wandelen hij is overal voor in, maar dringt zich nooit op. Ook daar houden we van, we zijn tenslotte met vakantie. Marry bakt sóchtends verse broodjes (niet vergeten t zakje weer terug te brengen) en zorgt desgewenst ook voor een heerlijke avondmaaltijd. Een echte aanrader was de elandsafari. Langzaam , gespannen, zwijgend en geconcentreerd zoeken naar de koning van t Zweedse woud. Talloze gezien vooral bij de zoutstenen.

Famiglia con bambini piccoli, lug. 2013
"Prachtige plek"Traduzione
Vesuvia
10,0

03/08/13 Zoek je een prachtige plek in de natuur met een heerlijk ongedwongen sfeer? Dan moet je hier zijn. Wij zijn net terug van deze super mooi gelegen accommodatie waar we heerlijk hebben genoten. Heerlijk bosbessen plukken achter ons huisje, prachtig uitzicht vanaf de veranda over het lager gelegen meer. 's Avonds/s nachts absolute stilte. Verwacht geen luxe onderkomen, maar daar kom je hier niet voor. Wij hebben heerlijk gewandeld en gekanood. Onze dochten vond de overnachting in de tipi en de avondwandeling met de andere kinderen en Rene fantastisch. Beide kinderen vermaakten zich prima door te spelen met de takken, boomstammen, andere Nederlandse kindjes op het park. Wij zouden deze plek nog weleens in de winter willen zien. Helaas zit het er voor nu weer op!

Con amici, giu. 2013
"Magnifique"Traduzione
pepe
8,0

06/07/13 nous avons passer un super sejour pendant 10 jours entre collegues,le cadre est magnifique et sauvage,rene et mary sont aux petits soins pour vous ,nous reviendrons surement un jour ,merci encore a mary et rene.

Con partner, giu. 2013
"Heerlijk onthaasten midden in de natuur."Traduzione
Tjitske Hiemstra
7,0

07/07/13 Ons verblijf in Tyngsö Vildmark op de camping was heerlijk vertoeven.

Heerlijk rustig omringt met veel natuur en water. Onze honden hadden het ook reuze naar hun zin. De tent plekken zijn lekker ruim en de sanitaire voorzieningen waren schoon.

Rene heeft ons kano cursus gegeven een ECHTE AANRADER voordat je kanotochten wil gaan doen. Rene is een zeer ervaren kanoër en legt goed uit.

Door Rene hebben we ons weg laten brengen naar een rustig stromend rivier. Kano,s in het water gelaten onze honden zelfs mee! Het was prachtig, gewoon betoverend, zo enorm genieten, alleen wij in de natuur.

Mede door Rene zijn cursus is onze kanotocht super geslaagd te noemen.

Mary attendeerde ons op het vieren van het midzomernacht op 21 juni een speciale traditie met de dorpsgenoten. Erg leuk dat we deze traditie mochten meemaken.

Kortom een geweldige plek en voor iedereen wat wils die sportief en van de natuur houdt.

Groetjes

Rinze & Tjitske
& honden

Viaggio da solo, 2013
"Hartelijk onthaal in uitgestrekte natuur"Traduzione
K Hoskens
8,0

13/06/13 Eind mei stond ik op de natuurcamping van het Tyngsjö Vildmark park en heb er een meerdaagse kanotocht gemaakt. De Nederlandse beheerders kennen routes voor kano's, die je kunt huren, op hun duimpje. Zij weten veel te vertellen over de uitgestrekte natuur en omgeving en proberen je het vakantiegevoel te geven. Wat ook lukt. Je rijdt er vanuit Göteborg in 1 dag heen met de auto. Onderweg doe je boodschappen voor de eerste dagen en er was net groot onderhoud aan de E45, waardoor ik daar wel de hele dag voor nodig had.

Le recensioni di Zoover sul tuo sito

Clicca qui per visualizzare tutti i widget di Zoover

Poll

Cosa pensi del cibo in aereo?

E' il proprietario o il gestore di questa struttura?

Zoover offre diverse opzioni e soluzioni per i proprietari.Clicchi qui per maggiori informazioni