Recensioni Campeggio Tyngsjö Vildmark**

Tyngsjö Vildmark**
Recensioni Campeggio Tyngsjö Vildmark**
Tyngsjö Stugby 6, S-780 54, Äppelbo

Campeggio Tyngsjö Vildmark ha ottenuto 8,8 su 10, sulla base di 60 recensioni
Vuoi evitare brutte sorprese durante il tuo soggiorno presso Campeggio Tyngsjö Vildmark**? Dai un'occhiata al voto che hanno assegnato altri viaggiatori a Campeggio Tyngsjö Vildmark** e leggi le recensioni scritte da chi c'è già stato. Meglio saperlo prima di andarci, non credi? Su Zoover trovi inoltre 78 Foto delle vacanze di Campeggio Tyngsjö Vildmark** - - -
Sfortunatamente non esistono recensioni in italiano per Tyngsjö Vildmark** / Äppelbo. Puoi inserirne una.

Sei stato in questa struttura?

60 recensioni per Tyngsjö Vildmark**

Con amici, lug. 2014
"Tolle Ferien abseits des Touristenstroms"Traduzione
Bernadette Küttel
10,0

27/07/14 Für vier Personen (zwei Paare) ist die "stuga" bestens geeignet. Sie ist idyllisch gelegen, sauber und preisgünstig.

Con partner, lug. 2014
"Stadters in de wildernis"Traduzione
Debbie
8,0

22/07/14 Als stadters je eerste ontgroening krijgen in de Zweedse wildernis tijdens een 3-daagse kanotocht, dat valt nog niet mee! Om in te komen, de 1e nacht gekampeerd op de camping Tyngsjo Vildmark aan een schitterend meer, met prima sanitaire voorzieningen op steenworp afstand. De volgende dag de kneepjes van het kanovaren geleerd van Rene. Informatief met een grote portie humor. Vervolgens zijn we tot in de puntjes geholpen met de verdere voorbereidingen door zowel Marry als Rene. Niks was teveel gevraagd. Dit bleek ook maar weer eens tijdens onze kanotocht, toen wij stadters de pech hadden van natgeregende lucifers. Marry en Rene hielpen ons aan de brand :) De 3-daagse kanotocht is overigens prima te doen voor minder ervaren vaarders. Zo nu en dan is het even pittig, maar de prachtige natuur en schitterende strandjes, maken het een geweldige ervaring!

Famiglia con bambini piccoli, lug. 2014
"Helemaal top"Traduzione
Remy van Mulken
10,0

24/07/14 Heerlijke vakantie gehad met kanocursus, kanovaren, vissen, gezellige gastheer/vrouw en mooie omgeving.
Volgend jaar zeker weer.

Con partner, 2014
"Dalarna op z'n mooist!"Traduzione
Baukje
6,0

26/06/14 Tyngsjo Vildmark is prachtig gelegen. De camping ligt aan het meer. 's Zomers kun je zo uit de tent het meer induiken en in de winter de schaatsen onderbinden en gaan. (Wel eerst zelf een baantje vegen in geval van sneeuw). De vakantiewoningen liggen aan de overkant van de weg/ camping en kijken allemaal uit op het meer. De rust en stilte in de omgeving zijn onbetaalbaar. De eigenaren, Marry en Rene, zijn super vriendelijk en behulpzaam. De vakantieverblijven zijn goed schoon en de matrassen zijn goed. Zowel in de winter als in de zomer een heerlijke plek om naar toe te gaan (ook voor hondenbezitters) wanneer je van rust, natuur en/of een actieve vakantie houdt. Wij hebben geen kinderen maar ik kan mij voorstellen dat het hier heerlijk toeven is voor kinderen (en hun ouders). Wie wil er niet vissen, en varen op het meer, lekker zwemmen en speuren naar (sporen) van wild? We komen zeker terug om de (nog te bouwen) sauna aan het meer en het petit restaurant uit te proberen!

Con partner, giu. 2014
"Mycket, mycket trevligt och lugnt ställe!"Traduzione
Per Hellström
2,0
9,0

15/06/14 Ett fantastiskt lugn men ändå en hel del att göra (vandring, bra för löpning, och vattenaktiviteter diverse bl.a. Kanot). Vi var där för att bara ta det lugnt, läsa. Alldeles perfekt och jättebra väder (13-15 juni), och ett bröllop i krokarna förgyllde vår vistelse. Kul med dalmasar som nästan manngrannt klädde sig i folkdräkt! För oss alltså det lugn vi önskade oss + en fin löprunda i blandad terräng. Värdarna för stugorna Merry & René fantastiskt trevliga människor! Och nu bygger de också ut kioskdelen. Med de önskemål vi hade blir det inte bättre än så här.
/Per & Maria

Con amici, mag. 2014
"Kano ervaring"Traduzione
Tom
10,0

30/05/14 Uitstekend vertrekpunt voor een unieke kano ervaring op de Zweedse meren. We zijn een week lang niemand tegen gekomen. Mooi gelegen kleine camping aan het meer.

Con amici, mag. 2014
"Geniale ervaring!"Traduzione
Pascal
7,0

10/06/14 Perfecte uitvalsbasis voor een kanotocht. Wij deden de Tiomila Traverse. Er zijn ontzettend mooie strandjes, en zelfs eilandjes waar je kunt kamperen zonder ook maar iemand tegen te komen. De kano's regelt Rene voor je en als je thuis komt na een week bakt Marie pizza voor je ;-)

Een aanrader!

apr. 2014
"Lækkert sted"Traduzione
Sjef Schlappi
10,0

30/04/14 Det et supersted med mange outdoor muligheder som cykling, kano ,kajak ,
Vandring og mere..

Famiglia con bambini piccoli, dic. 2013
"Super plek"Traduzione
Esther
6,0

07/01/14 Het park is netjes de huisjes zijn schoon en er is veel te doen er wordt echt vanalles georganiseerd door Rene en Marry. Wil je een wandeling maken vraag Marry het en je krijgt een kaart mee voor de trips. Jammer genoeg lag er geen sneeuw toen wij kwamen waardoor de plannen niet door konden gaan maar Rene heeft vervolgens van alles gedaan om je toch een top vakantie te geven....

Famiglia con bambini piccoli, ago. 2013
"Het is gewoon prachtig !!!!"Traduzione
Ron & Imke
8,0

23/09/13 Deze zomer waren we voor de 2e keer in Tyngsjö Vildmark en het was wederom geweldig ! De natuur en de rust zijn hier gewoon fantastisch. De stuga's vinden wij heel knus en geven een warm thuisgevoel !
Dit jaar waren we hier in verband het evenement de "Cykel Vasan". Een grote mountainbike wedstrijd / tocht van 95 km over de Vasaloppet. Vanaf het plaatsje Salen naar Mora reden in totaal 12.000 deelnemers deze prachtige tocht.
Mountainbike liefhebbers kunnen zich hier helemaal uitleven. Vanaf het park zijn er vele fietsroutes, voor beginners maar ook voor gevorderden. Onze kinderen van 7 en 9 jaar hebben hier ook gefietst.
Verder kun je hier natuurlijk heerlijk wandelen, spelen in de natuur zwemmen of kanoën. We hebben hier ook met de kids een kompastocht dwars door de ruige bossen gedaan. Dat vonden ze geweldig!
Nog een aanrader voor als je deze kant op komt: Ga met de boot ! (Kiel-Göteborg). Vanaf Göteborg ben je nl binnen 4-5 uurtjes in Tyngsjö ! ( en helemaal uitgerust )

Le recensioni di Zoover sul tuo sito

Clicca qui per visualizzare tutti i widget di Zoover

Poll

In media, quante bevande alcoliche bevi al giorno in vacanza?

E' il proprietario o il gestore di questa struttura?

Zoover offre diverse opzioni e soluzioni per i proprietari.Clicchi qui per maggiori informazioni