Recensioni Campeggio Tyngsjö Vildmark**

Tyngsjö Vildmark**
Recensioni Campeggio Tyngsjö Vildmark**
Tyngsjö Stugby 6, S-780 54, Äppelbo

Campeggio Tyngsjö Vildmark ha ottenuto 8,8 su 10, sulla base di 69 recensioni
Vuoi evitare brutte sorprese durante il tuo soggiorno presso Campeggio Tyngsjö Vildmark**? Dai un'occhiata al voto che hanno assegnato altri viaggiatori a Campeggio Tyngsjö Vildmark** e leggi le recensioni scritte da chi c'è già stato. Meglio saperlo prima di andarci, non credi? Su Zoover trovi inoltre 86 Foto delle vacanze di Campeggio Tyngsjö Vildmark** Ti stai ancora orientando? Guarda tutti gli alloggi in Svezia. Verifica tutte le possibilità di pernottamento in Dalarnas. Confronta Campeggio Tyngsjö Vildmark** con altre strutture a Äppelbo.
Sfortunatamente non esistono recensioni in italiano per Tyngsjö Vildmark** / Äppelbo. Puoi inserirne una.

Sei stato in questa struttura?

69 recensioni per Tyngsjö Vildmark**

9,2
7,3
Mostra recensioni da:
Famiglia con bambini più grandi, feb. 2015
"Geweldige vakantie"Traduzione
boeren
7,0

06/03/15 We hebben een fantastische vakantie gehad in Tyngsjö Vildmark. De stuga is basic maar heeft alles. De omgeving is prachtig en de eigenaars zijn erg gastvrij en behulpzaam. We hebben in de omgeving met de de eigenaar gelanglauft en later ook zelf een tocht gemaakt, een sneeuwsootertocht en wandeltochten gemaakt, geschaatst en ijsvissen gedaan. Op advies hebben we ook een husky sleetocht gemaakt, geweldig. Al met al een aanrader om naar Tyngsjö Vildmark op vakantie te gaan.

Viaggio di gruppo, 2015
"Prima ervaring!"Traduzione
Norbert
6,0

18/01/15 Tyngsjö Vildmark is een prima bestemming voor een alternatieve wintersportvakantie. Geen alpineskiën, geen aprèski, geen drukte, geen luxe. Maar gewoon lekker wandelen, stukje langlaufen, beetje schaatsen op natuurijs, een uurtje ijsvissen. En dat alles midden in de Zweedse natuur, dat wil zeggen uitgestrekte bossen, talrijke grote en kleine meren, stille wegen. De stuga's zijn sober maar doeltreffend ingericht. Meer heb je ook niet nodig in zo'n prachtige omgeving.

Famiglia con bambini più grandi, dic. 2014
"Winterervaring"Traduzione
Dick en Inge
7,0

31/12/14 Wij hebben een heel mooie wintervakantie gehad in Tyngsjo.
Gelukkig viel er de eerste dag een beetje sneeuw, zodat alle activiteiten (soms een beetje aangepast) toch door konden gaan. Bijna de hele week zon en heerlijke vrieskou (tot -25!) gehad. Genoten van de natuur en de rust. Ook onze kinderen van 18 en 14 vonden het geweldig!

Con partner, dic. 2014
"Prachtige kerst in knusse Stuga!"Traduzione
Jochem & Jennieke
7,0

30/12/14 Met kerst een week doorgebracht in Stuga Anders. iedere dag wandelen in een prachtige omgeving.. Wat een ruimte! René en Marry hebben mooie wandelingen uitgezet en organiseren ook veel andere activiteiten. In de kerstnacht zijn we met fakkels over het bevroren meer naar de kerstnachtdienst gelopen; indrukwekkend!! De Stuga was basic, maar erg knus met een houtkacheltje (heerlijk warm bij een buitentemperatuur van -20). We hebben genoten!

Con partner, 2014
"Dejlig stille lidt primitiv campingplads"Traduzione
Susanne Krüger
6,0

10/08/14 Dejlig lille campingplads i stor natur! Flink betjening. Kan være lidt svært lige at finde receptionen men der er skiltning...

Famiglia con bambini piccoli, 2014
"Actief uitrusten."Traduzione
Robbe
8,0

01/08/14 Camping Tyngsjö Vildmark** is direct gelegen aan het meer (Tyngsjö).
De camping en ook een aantal vakantiehuisjes wordt gerund door de enthousiaste René en Marry.
Wij hebben hier als gezin al een paar keer gekampeerd.
Dit is een prima plek om even rustig bij te komen van je alledaagse stress maar ook om eens lekker in actie te komen in de natuur.
Je kunt hier een mountainbike huren of een wandelroutekaart lenen. Kanoliefhebbers kunnen hier zeker hun hart ophalen. Er kunnen verschillende typen kano's worden gehuurd. René is een
echte kanofanaat bij wie je terecht kunt voor deskundig advies of transport naar een alternatief vertrekpunt voor je kanotocht.
Wij hebben zelf een meerdaagse kanotocht gemaakt met onze zoon (toen 9).
Leuk om te overnachten op een klein eilandje midden op een meer !

Groetjes,
Rob, Daniëlle en Niels.

Con amici, lug. 2014
"Tolle Ferien abseits des Touristenstroms"Traduzione
Bernadette Küttel
10,0

27/07/14 Für vier Personen (zwei Paare) ist die "stuga" bestens geeignet. Sie ist idyllisch gelegen, sauber und preisgünstig.

Con partner, lug. 2014
"Ein Traum mit Blick auf See"Traduzione
Kerstin
10,0

15/09/14 Die Hütten sind gut ausgestattet und gepflegt. Will man nicht selbst die Endreinigung machen, kann man das auch gegen ein Entgelt lassen. Die Atmosphäre ist locker und so hatten wir von Anfang an einen entspannten Urlaub. Besonders schön ist, dass es an der Rezeption die lebensnotwendigsten Dinge immer zu kaufen gibt - eine Milch, Müsli, EIS, Zahnbürsten etc. Das war ein toller Luxus in der "Wildnis". Großartig natürlich auch das WLAN!
Die Betreiber sind unkompliziert und offen, beraten bei Wanderungen, stellen auch Boote oder Mountainbikes zur Verfügung. Das geht auf Englisch, Niederländisch und in Teilen sogar auf Deutsch (weil die Betreiber NL sind). Schwedisch geht natürlich auch ;-)

Con partner, lug. 2014
"Stadters in de wildernis"Traduzione
Debbie
8,0

22/07/14 Als stadters je eerste ontgroening krijgen in de Zweedse wildernis tijdens een 3-daagse kanotocht, dat valt nog niet mee! Om in te komen, de 1e nacht gekampeerd op de camping Tyngsjo Vildmark aan een schitterend meer, met prima sanitaire voorzieningen op steenworp afstand. De volgende dag de kneepjes van het kanovaren geleerd van Rene. Informatief met een grote portie humor. Vervolgens zijn we tot in de puntjes geholpen met de verdere voorbereidingen door zowel Marry als Rene. Niks was teveel gevraagd. Dit bleek ook maar weer eens tijdens onze kanotocht, toen wij stadters de pech hadden van natgeregende lucifers. Marry en Rene hielpen ons aan de brand :) De 3-daagse kanotocht is overigens prima te doen voor minder ervaren vaarders. Zo nu en dan is het even pittig, maar de prachtige natuur en schitterende strandjes, maken het een geweldige ervaring!

Famiglia con bambini piccoli, lug. 2014
"Helemaal top"Traduzione
Remy van Mulken
10,0

24/07/14 Heerlijke vakantie gehad met kanocursus, kanovaren, vissen, gezellige gastheer/vrouw en mooie omgeving.
Volgend jaar zeker weer.

I widget con i voti di Zoover

Clicca qui per visualizzare tutti i formati

E' il proprietario?

Acceda alla sezione per gestire e promuovere la sua struttura.Clicchi qui per maggiori informazioni