Data di arrivo
Data di partenza
Da kr 700
La tariffa più bassa trovata nelle ultime 48 ore
Cerchiamo tra le migliori offerte sul web per farti avere il prezzo più basso!
Tyngsjö Vildmark**
Recensioni Campeggio Tyngsjö Vildmark**
Tyngsjö Stugby 6, S-780 54, Äppelbo

Campeggio Tyngsjö Vildmark ha ottenuto 8,8 su 10, sulla base di 65 recensioni
Vuoi evitare brutte sorprese durante il tuo soggiorno presso Campeggio Tyngsjö Vildmark**? Dai un'occhiata al voto che hanno assegnato altri viaggiatori a Campeggio Tyngsjö Vildmark** e leggi le recensioni scritte da chi c'è già stato. Meglio saperlo prima di andarci, non credi? Su Zoover trovi inoltre 78 Foto delle vacanze di Campeggio Tyngsjö Vildmark** Ti stai ancora orientando? Guarda tutti gli alloggi in Svezia. Verifica tutte le possibilità di pernottamento in Dalarnas. Confronta Campeggio Tyngsjö Vildmark** con altre strutture a Äppelbo.
Sfortunatamente non esistono recensioni in italiano per Tyngsjö Vildmark** / Äppelbo. Puoi inserirne una.

Sei stato in questa struttura?

65 recensioni per Tyngsjö Vildmark**

9,2
8,7
7,3
8,4
Mostra recensioni da:
Con partner, 2014
"Dejlig stille lidt primitiv campingplads"Traduzione
Susanne Krüger
6,0

10/08/14 Dejlig lille campingplads i stor natur! Flink betjening. Kan være lidt svært lige at finde receptionen men der er skiltning...

Famiglia con bambini piccoli, 2014
"Actief uitrusten."Traduzione
Robbe
8,0

01/08/14 Camping Tyngsjö Vildmark** is direct gelegen aan het meer (Tyngsjö).
De camping en ook een aantal vakantiehuisjes wordt gerund door de enthousiaste René en Marry.
Wij hebben hier als gezin al een paar keer gekampeerd.
Dit is een prima plek om even rustig bij te komen van je alledaagse stress maar ook om eens lekker in actie te komen in de natuur.
Je kunt hier een mountainbike huren of een wandelroutekaart lenen. Kanoliefhebbers kunnen hier zeker hun hart ophalen. Er kunnen verschillende typen kano's worden gehuurd. René is een
echte kanofanaat bij wie je terecht kunt voor deskundig advies of transport naar een alternatief vertrekpunt voor je kanotocht.
Wij hebben zelf een meerdaagse kanotocht gemaakt met onze zoon (toen 9).
Leuk om te overnachten op een klein eilandje midden op een meer !

Groetjes,
Rob, Daniëlle en Niels.

Con amici, lug. 2014
"Tolle Ferien abseits des Touristenstroms"Traduzione
Bernadette Küttel
10,0

27/07/14 Für vier Personen (zwei Paare) ist die "stuga" bestens geeignet. Sie ist idyllisch gelegen, sauber und preisgünstig.

Per informazioni e disponibilità su Campeggio Tyngsjö Vildmark**, clic...

Con partner, lug. 2014
"Ein Traum mit Blick auf See"Traduzione
Kerstin
10,0

15/09/14 Die Hütten sind gut ausgestattet und gepflegt. Will man nicht selbst die Endreinigung machen, kann man das auch gegen ein Entgelt lassen. Die Atmosphäre ist locker und so hatten wir von Anfang an einen entspannten Urlaub. Besonders schön ist, dass es an der Rezeption die lebensnotwendigsten Dinge immer zu kaufen gibt - eine Milch, Müsli, EIS, Zahnbürsten etc. Das war ein toller Luxus in der "Wildnis". Großartig natürlich auch das WLAN!
Die Betreiber sind unkompliziert und offen, beraten bei Wanderungen, stellen auch Boote oder Mountainbikes zur Verfügung. Das geht auf Englisch, Niederländisch und in Teilen sogar auf Deutsch (weil die Betreiber NL sind). Schwedisch geht natürlich auch ;-)

Con partner, lug. 2014
"Stadters in de wildernis"Traduzione
Debbie
8,0

22/07/14 Als stadters je eerste ontgroening krijgen in de Zweedse wildernis tijdens een 3-daagse kanotocht, dat valt nog niet mee! Om in te komen, de 1e nacht gekampeerd op de camping Tyngsjo Vildmark aan een schitterend meer, met prima sanitaire voorzieningen op steenworp afstand. De volgende dag de kneepjes van het kanovaren geleerd van Rene. Informatief met een grote portie humor. Vervolgens zijn we tot in de puntjes geholpen met de verdere voorbereidingen door zowel Marry als Rene. Niks was teveel gevraagd. Dit bleek ook maar weer eens tijdens onze kanotocht, toen wij stadters de pech hadden van natgeregende lucifers. Marry en Rene hielpen ons aan de brand :) De 3-daagse kanotocht is overigens prima te doen voor minder ervaren vaarders. Zo nu en dan is het even pittig, maar de prachtige natuur en schitterende strandjes, maken het een geweldige ervaring!

Famiglia con bambini piccoli, lug. 2014
"Helemaal top"Traduzione
Remy van Mulken
10,0

24/07/14 Heerlijke vakantie gehad met kanocursus, kanovaren, vissen, gezellige gastheer/vrouw en mooie omgeving.
Volgend jaar zeker weer.

Famiglia con bambini più grandi, lug. 2014
"Prachtige omgeving!"Traduzione
Edith
7,0

03/08/14 Camping en huisjes in een prachtige omgeving! Heel veel ruimte en rust. We hebben genoten van de vele mooie meren en de natuur in de omgeving. Erg vriendelijke en gezellige eigenaren en medewerkers. Heerlijk om te kanoën. We hebben ons door Renee weg laten brengen naar het Kvien meer om daar een dag te kanoën, geweldig! Heel veel eilandjes om aan te leggen en om heen te varen, genieten!

Con partner, 2014
"Dalarna op z'n mooist!"Traduzione
Baukje
6,0

26/06/14 Tyngsjo Vildmark is prachtig gelegen. De camping ligt aan het meer. 's Zomers kun je zo uit de tent het meer induiken en in de winter de schaatsen onderbinden en gaan. (Wel eerst zelf een baantje vegen in geval van sneeuw). De vakantiewoningen liggen aan de overkant van de weg/ camping en kijken allemaal uit op het meer. De rust en stilte in de omgeving zijn onbetaalbaar. De eigenaren, Marry en Rene, zijn super vriendelijk en behulpzaam. De vakantieverblijven zijn goed schoon en de matrassen zijn goed. Zowel in de winter als in de zomer een heerlijke plek om naar toe te gaan (ook voor hondenbezitters) wanneer je van rust, natuur en/of een actieve vakantie houdt. Wij hebben geen kinderen maar ik kan mij voorstellen dat het hier heerlijk toeven is voor kinderen (en hun ouders). Wie wil er niet vissen, en varen op het meer, lekker zwemmen en speuren naar (sporen) van wild? We komen zeker terug om de (nog te bouwen) sauna aan het meer en het petit restaurant uit te proberen!

Con partner, giu. 2014
"Mycket, mycket trevligt och lugnt ställe!"Traduzione
Per Hellström
2,0
9,0

15/06/14 Ett fantastiskt lugn men ändå en hel del att göra (vandring, bra för löpning, och vattenaktiviteter diverse bl.a. Kanot). Vi var där för att bara ta det lugnt, läsa. Alldeles perfekt och jättebra väder (13-15 juni), och ett bröllop i krokarna förgyllde vår vistelse. Kul med dalmasar som nästan manngrannt klädde sig i folkdräkt! För oss alltså det lugn vi önskade oss + en fin löprunda i blandad terräng. Värdarna för stugorna Merry & René fantastiskt trevliga människor! Och nu bygger de också ut kioskdelen. Med de önskemål vi hade blir det inte bättre än så här.
/Per & Maria

Con amici, mag. 2014
"Kano ervaring"Traduzione
Tom
10,0

30/05/14 Uitstekend vertrekpunt voor een unieke kano ervaring op de Zweedse meren. We zijn een week lang niemand tegen gekomen. Mooi gelegen kleine camping aan het meer.

I widget con i voti di Zoover

Clicca qui per visualizzare tutti i formati

Sondaggio

Passerai le vacanze di Natale in famiglia?

E'il proprietario?

Acceda alla sezione per gestire e promuovere la sua struttura.Clicchi qui per maggiori informazioni