Recensioni Lodge Buffelsdrift Game Lodge (tented units)****

19 settembre 2014

Buffelsdrift Game Lodge (tented units)****
Recensioni Lodge Buffelsdrift Game Lodge (tented units)****
P.O Box 268, 6620, Oudtshoorn

Lodge Buffelsdrift Game Lodge (tented units) ha ottenuto 9,4 su 10, sulla base di 20 recensioni
Vuoi evitare brutte sorprese durante il tuo soggiorno presso Lodge Buffelsdrift Game Lodge (tented units)****? Dai un'occhiata al voto che hanno assegnato altri viaggiatori a Lodge Buffelsdrift Game Lodge (tented units)**** e leggi le recensioni scritte da chi c'è già stato. Meglio saperlo prima di andarci, non credi? Su Zoover trovi inoltre 56 Foto delle vacanze di Lodge Buffelsdrift Game Lodge (tented units)**** Ti stai ancora orientando? Guarda tutti gli alloggi in Sud Africa. Verifica tutte le possibilità di pernottamento in Capo Occidentale (Western Cape). Confronta Lodge Buffelsdrift Game Lodge (tented units)**** con altre strutture a Oudtshoorn.
Sfortunatamente non esistono recensioni in italiano per Buffelsdrift Game Lodge (tented units)**** / Oudtshoorn. Puoi inserirne una.

Sei stato in questa struttura?

20 recensioni per Buffelsdrift Game Lodge (tented units)****

Con partner, mag. 2014
""Het was hier In 1 woord; geweldig!""Traduzione
Ron en Trudie
8,0

26/07/14 Wat een prachtige plek . De tented lodges staan in een rij langs een groot meer, waar je af en toe nijlpaarden kan spotten. Je kon ook nog wel eens een dier tegenkomen of 's nachts horen. Omdat het in the middle of nowhere ligt, is het 's nachts aardedonker. Dus een zaklamp mee is geen overbodige luxe.
De tent is van alle gemakken voorzien; thee / koffie faciliteiten,goed gevulde minibar, bad, buitendouche afgescheiden door bamboeschuiten (voor het echte Afrika-gevoel! aparte ervaring) en jawel 'n elektrische deken voor de koudere nachten! En deze hebben wij zeker gehad dus was geen overbodige luxe. .
.Eten in het restaurant was niet alleen veel maar ook bijzonder goed. Ontbijt was ook fantastisch. Het enige minpunt als het `s avonds nogal fris is en je bent daar net als wij in mei dan is er helaas geen gezellige lounge met bar waar je
`s avonds even lekker kan gaan zitten en bijvoorbeeld te klaverjassen.
. Verder een Top Locatie.

Viaggio di gruppo, lug. 2013
"Geweldig!"Traduzione
Goudzwaard
10,0

15/08/13 Tijdens onze 23-daagse rondreis door Zuid-Afrika was dit de absolute topper. Aan de hieronder juichende beoordelingen heb ik niets toe te voegen. In één woord geweldig. Ik zou hier graag een week doorbrengen.

Viaggio di gruppo, giu. 2013
"Bijzonder, een aanrader"Traduzione
Mieke
9,0

10/09/13 Buffelsdrift is zonder voorbehoud een aanbeveling waard. De omgeving en het uitzicht is adembenemend. Het personeel is aardig en hulpvaardig.
Omdat ik deze accommodatie in een rondreispakket had weet ik niets van de prijs.Er is ook een prima restaurant en een mogelijkheid buiten te eten met uitzicht over het water. Of het geschikt is voor kinderen? Aan het water waarin Nijlpaarden zijn?.......

Per informazioni e disponibilità su Lodge Buffelsdrift Game Lodge (ten...

Viaggio di gruppo, mag. 2013
"In 1 woord; geweldig!"Traduzione
Laura
9,0

05/09/13 In 1 woord; wow! Wat een prachtplek! We hebben er maar 1 nachtje geslapen, maar iedereen riep meteen: kunnen we niet langer blijven! Voor denk ik iedereen wel de favoriet op onze rondreis.

De tent is (ondanks dat hij wel wat donker is, vanwege alleen enkele bedlampjes) van alle gemakken voorzien; theefaciliteiten, bad, buitendouche (voor het echte Afrika-gevoel!) en jawel 'n elektrische deken voor de koudere nachten! Het bed is erg groot, hoog & heerlijk.
De douche was goed warm en het was een bijzondere ervaring om tussen de bamboescheuten te douchen.

Het eten was inbegrepen (3-gangenmenu) en goed. Ook ontbijt was erg goed en vrij uitgebreid, er werd zelfs verse cappuccino gemaakt als je het vroeg!

Top!

Viaggio di gruppo, feb. 2013
"Fantastisch plek"Traduzione
l.strooband
10,0

21/02/13 Hemel op aarde deze air condition tent, zeer groot, prachtige omgeving tussen de wilde dieren, vriendelijk personeel. Wel gedurende de nacht oerwoud geluiden.

Viaggio di gruppo, dic. 2012
"GE-WEL-DIG!"Traduzione
SaJa
10,0

06/11/13 Prachtige accommodatie! Tenten van zeer goede kwaliteit. Heerlijk douchen in de buitenlucht. Het terras voor je tent is een geweldige plek om uit te rusten en de dieren te spotten. Wij hebben bij Buffelsdrift ook een 'safari' gedaan. Niet te vergelijken met een groot park, maar erg leuk (vooral omdat het ons eerste was) Giraffes en zebra's gezien. In het meer hadden we het geluk 5 nijlpaarden te spotten :)

Viaggio di gruppo, feb. 2012
"Buffelsdrift game Lodge"Traduzione
Leo
9,0

14/03/12 Buffelsdrift Game Lodge in Oudshoorn is subliem .
In een tent en dan het luxe van het luxe, airco, ligbad, TV, noem maar op, met uitzicht op de wilde dieren, neushoorns, giraffen, impala,s etc . Bij het zwembad liggen de nijlpaarden slecht een paar meter van je af. Komen de dieren drinken aan het meer voor je tent.
Alle luxe en een douche in de buitenlucht. Rust , lekker slapen en vroeg op met de wilde beesten
Het eten is er voortreffelijk en de bediening en service van een ongekende kwaliteit.

Con amici, nov. 2011
"Wow"Traduzione
marb4
10,0

20/11/11 Je komt aan, wordt netjes opgeangen. met golf karretje naar je tent gebracht. De tent is echt een luxe, bad binnen douche buiten en zicht op de dam. Ook de bedden zijn heerlijk. In de dam zijn nijlpaarden zichtbaar. En al je snachts misschien wakker wordt kan het zijn dat de nijlpaarden echt voor je tent in het water liggen. Het uitzicht is super gaaf. Het eten is netjes. Als je daar overnachts is de cango ostrichfarm een aanrader om heen te gaan.

Famiglia con bambini più grandi, lug. 2011
"Geweldige Lodge"Traduzione
Paul
9,0

05/08/11 Prachtige locatie aan een kunstmatig meer. Geweldige service, vooral de meerdaagse pakket aanbiedingen zijn erg gunstig. Goede keuken. Heerlijk luxe tenten om in te verblijven, met kingsize bed, toilet, bidet, ligbad, dubbele wastafel en buiten douche. De tenten hebben eigen warmwater en airco voorziening. Prachtig uitzicht op de Zwartberg mountens, mogelijkheid tot gamedrives (ook te paard of olifant), olifanten voeren, uitstapjes naar Wildlife range, struisvogel park en Cango caves. Ook mooi als trouw locatie. Prachtige natuur en uitzichten.

Famiglia con bambini più grandi, dic. 2010
"Decadent camperen"Traduzione
Ruud & Karin, Kim &...
9,0

02/07/11 Wij verbleven eind december 2010 drie nachten op deze geweldige plek. De tent is van alle gemakken voorzien zoals, vaste bedden, minibar, airco, ligbad, buiten douche, bidet, wc en nog veel meer. Voor de tent is een klein steigertje met 2 lig-bedden erop waar je in alle rust de hele dag naar de wilde dieren kunt kijken die in en om het meer leven zoals nijlpaarden, water schildpadden, olifanten, gnoes, impala's en niet te vergeten de vele watervogels. In de omgeving zijn vele struisvogel farms die een bezoekje waard zijn, je kunt zelfs aan een struisvogel race meedoen. In een rondreis door Zuid-Afrika mag je deze locatie zeker niet missen. De bijgevoegde foto's geven er een goed beeld van.

Le recensioni di Zoover sul tuo sito

Clicca qui per visualizzare tutti i widget di Zoover

Poll

Qual è l’aspetto più importante quando scegli un city break?

E' il proprietario o il gestore di questa struttura?

Zoover offre diverse opzioni e soluzioni per i proprietari.Clicchi qui per maggiori informazioni