Recensioni Bungalow Kvitåvatn Fjellhytter

20 aprile 2014

Kvitåvatn Fjellhytter
Recensioni Bungalow Kvitåvatn Fjellhytter
Granveien, 3658, Rjukan / Miland

Bungalow Kvitåvatn Fjellhytter ha ottenuto 8,8 su 10, sulla base di 7 recensioni
Vuoi evitare brutte sorprese durante il tuo soggiorno presso Bungalow Kvitåvatn Fjellhytter? Dai un'occhiata al voto che hanno assegnato altri viaggiatori a Bungalow Kvitåvatn Fjellhytter e leggi le recensioni scritte da chi c'è già stato. Meglio saperlo prima di andarci, non credi? Su Zoover trovi inoltre 13 Foto delle vacanze di Bungalow Kvitåvatn Fjellhytter - - -
Sfortunatamente non esistono recensioni in italiano per Kvitåvatn Fjellhytter / Rjukan / Miland. Puoi inserirne una.

Sei stato in questa struttura?

7 recensioni per Kvitåvatn Fjellhytter

4,5
9,3
Mostra recensioni da:
Recensioni disponibili in:
Con amici, lug. 2011
"Zeer mooi huis op prachtige plek"Traduzione
marcel
8,0

29/08/11 Blij verrast. Heel mooi huis met alles erop en eraan op een waanzinnig mooie plek. Zeker een aanrader!

Con partner, lug. 2011
"Groot gezellig huis met prachtig uitzicht"Traduzione
Nadine
10,0

30/07/11 Wij hebben echt genoten in Kvitavatn. Nav onderstaande beoordelingen verwachtten we niet veel en waren we blij verrast met wat we aantroffen. Een ruim huisje met uitzicht op de Gaustatoppen! Het huisje was van alle gemakken voorzien zoals oven, grote eettafel gezellige hoekbank en zithoek, ruime sauna, vaatwasmachine etc. Het enige nadeel vonden we de kleine douche. Bij aankomst was het huisje ook gewoon goed schoon. We hebben hier vier nachten overnacht in de heerlijke rust. Wij vonden de locatie heerlijk om te genieten van de rust. De weg ernaartoe is wel stijl, maar je zit dan ook bovenin de bergen met een prachtig uitzicht. De weg was trouwens stijl maar wel goed. Overdag de Gaustatoppen beklimmen en 's avonds lekker uitrusten op het heerlijke terras in het zonnetje. Park wordt ook constant goed onderhouden en voor wintersporters is het ideaal gelegen vlakbij de pistes. Wij vonden het echt een geweldige afsluiter van onze vakantie!!!

Con la famiglia, ago. 2008
"Mooie huisjes"Traduzione
sandra
1,0
8,0

10/08/08 De accomodatie is ons heel goed bevallen, het was schoon en ruim en erg gezellig ingericht.
van alle gemakken voorzien, inclusief sauna.
de matrassen waren wat minder.
als je met alleen volwassenen in de stapelbedden moet liggen, kan het wat te klein zijn.
Helaas is er helemaal niets voor de kinderen, wat zou dit een mooie vakantieplek zijn als ze dat wel zouden hebben. Misschien komt het nog.
Voor de mensen die nog moeten afreizen naar deze plek houdt rekening met een erg slechte, kapotte weg naar boven. voor mensen die niet gewend zijn om in de bergen te rijden een regelrechte ramp. Onze jongste zoon was zo bang geworden dat hij niet meer naar beneden wilde.
Was echt verschrikkelijk.

Per informazioni e disponibilità su Bungalow Kvitåvatn Fjellhytter, cl...

Con la famiglia, ago. 2008
"Superplek"Traduzione
evelien
9,0

05/08/08 Helemaal boven op een berg, met uitzicht op de Gaustatoppen.
Toen we eenmaal de sleutel gevonden hadden, kwamen we binnen in een kraakhelder vakantiehuis.
Geweldig! wat een ruimte, 3 slaapkamers, prima keuken, helemaal komplete kkeuken.
Niets op aan te merken.
Hebben de gaustatoppen nog beklommen.
prestatie hoor, begin er niet aan als je geen goede schoenen + water bij je hebt. uitputtende klim, maar wat een plek!

Con la famiglia, lug. 2008
"Stil"Traduzione
Sabrina D.
6,0
8,0

18/07/08 Eindelijk waren we in Rjukan. Maar dan nog een half uur naar boven rijden. De weg was opengebroken dus moeilijk te rijden. Er is geen receptie. Dus zoeken. In een brievenbus is er ligt de sleutel. Huisje was inderdaad niet superschoon. Toen we weggingen was het schoner. Verder wel van alle gemakken voorzien. Gelukkig is er een hotel op loopafstand voor een ijsje te halen en in de speelhoek te spelen. Wel een prachtig uitzicht op de Gaustatoppen. Deze lag nog onder de sneeuw. We zijn nog naar een museum geweest wat zwaarwater maakt. Best interesant

Con la famiglia
MMG
8,0

29/05/08 Wij zijn hier in mei 2008 geweest, dus niet in het wintersportseizoen. Dit is echt een wintersportplaats, verder is er niets te beleven. Een klein huisje, slecht schoongemaakt, we hadden bedlinnen besteld en konden we in een vochtig tuinhuisje zelf ophalen tussen de vuile was. Zelf het huisje schoongemaakt (het was daarna schoner als bij aankomst) en de eigenaar was het daar niet mee eens. Gelukkig hadden we geen borg betaald, want deze hadden we niet teruggekregen. Kortom een afrader!!!

Con la famiglia, ago. 2007
Christel
8,0

26/10/07 Mooie, redelijke nieuwe fjellhyter op ca. 1000m hoogte in wintersportgebied in Telemark, aan de rand van de Hardangervidda. Eigen sauna, ruim overdekt balkon, kachel en ruim voldoende hout. Prachtig uitzicht o.a op de Gaustatoppen en vlakbij een meertje. Bootverhuur dichtbij. Een deel van de langlaufloipes is in de zomer een wandelpad, handag als je zoals wij, met kleine kinderen bent en de kinderwagen nodig hebt. Dichtsbijzijnde plaats is Rjukan, ca. 30 min. rijden. Het wintersportsupermarktje is in de zomer helaas niet open, voor boodschappen moet je echt naar Rjukan. Op loopafstand wel een hotel-restaurant.
Activiteiten in Rjukan: Gaustabanen (kabelbaan) + wandelen, Museum Vermork (heroes of Telemark) , zwembad, (klein) openluchtmuseum (zoals in bijna elk dorp in Noorwegen), wandelen bij Gaustatoppen, allemaal binnen een half uur rijden.

Wij zijn hier in aug een week geweest. Op 1 dag na prachtig zomers weer! Door de hoogte koelt het 's avonds wel behoorlijk af

Le recensioni di Zoover sul tuo sito

Clicca qui per visualizzare tutti i widget di Zoover

Poll

Cosa pensi del cibo in aereo?

E' il proprietario o il gestore di questa struttura?

Zoover offre diverse opzioni e soluzioni per i proprietari.Clicchi qui per maggiori informazioni