Recensioni Appartamento Grüner

Grüner
Recensioni Appartamento Grüner
Trondheimsveien 6A, 0560, Oslo

Appartamento Grüner ha ottenuto 7,9 su 10, sulla base di 4 recensioni
Vuoi evitare brutte sorprese durante il tuo soggiorno presso Appartamento Grüner? Dai un'occhiata al voto che hanno assegnato altri viaggiatori a Appartamento Grüner e leggi le recensioni scritte da chi c'è già stato. Meglio saperlo prima di andarci, non credi? Su Zoover trovi inoltre 6 Foto delle vacanze di Appartamento Grüner - - -
Sfortunatamente non esistono recensioni in italiano per Grüner / Oslo. Puoi inserirne una.

Sei stato in questa struttura?

4 recensioni per Grüner

8,2
8,8
Mostra recensioni da:
Recensioni disponibili in:
Con partner, ago. 2013
"Ruim appartement, dicht bij het centrum"Traduzione
Land
9,0

12/08/13 Een ruim appartement dicht bij het centrum van Oslo. Voor de deur stoppen metro en bus en brengen je binnen 5 minuten naar het centrum. Ook kun je er binnen 15 minuten naar toe lopen.
Het appartement is minimaal ingericht: bank, stoel, tafel met 2 stoelen en bed met 2 nachtkastjes. De keuken is erg groot maar bevat weinig inventaris. Gratis wifi is top.
Service van de eigenaar is niet voldoende. Je moet 10 minuten wachten tot je kunt inchecken. We hebben ook gebeld of we iets langer in de parkeergarage konden staan maar dat was niet mogelijk.
De ligging van deze appartementen is erg goed. Deze liggen achter het hotel waardoor je weinig last hebt van de metro.

Con partner, sett. 2012
"Echte Ikea appartement"Traduzione
mirjam
6,0
8,0

25/09/12 Gruner appartement ligt 1 km van meeting waar ik moest zijn (sentrum Scene). Voor Noorse of Oslo begrippen was dit nog meest betaal baar kamer wat wij konden krijgen. En je krijt gelijk ruime keuken (met afwasmachine) er bij. Het ligt niet echt in beste buurt. Maar je bent nog wel in centrum. Ik vond appartement netjes en schoon. Verder slaap kamer vond ik klein. Past net 2 persoonsbed in . Maar je heb wel huiskamer bij. De nachtkastjes en dekbed overtrek kwam me bekent voor. Was dus van Ikea. Hoe dan keurig appartement.

Famiglia con bambini piccoli, ago. 2012
"Lekker dicht bij het centrum."Traduzione
ubertomarianne
9,0

14/08/12 Mooi ingericht apartement.
Lekkere badkamer, lekkere bedden.
10 minuten lopen naar het centrum.
Fijn dat er een parkeergarage onder zit.
Openbaar vervoer gelijk voor de deur, winkels en eetgelegenheden om de hoek.
Gratis WIFI. Wij hadden geen vaatwasser. Inderdaad weinig servies en wel filters maar geen koffiezetapparaat.
Maar voor dit geld, prima!!

Per informazioni e disponibilità su Appartamento Grüner, clicca qui:

Famiglia con bambini più grandi, ott. 2011
"Uitstekend appartement, aanrader!"Traduzione
Agnes
9,0

28/10/11 Compleet ingericht appartement met hotelfaciliteiten op 10 minuten lopen van het centrum en met openbaar vervoer voor de deur. Ook supermarkten op de hoek die tot laat 's avonds open zijn.
Opgemaakte bedden en als je het aangeeft krijg je elke dag schone handdoeken en wordt je appartement schoongemaakt mocht je dat willen. Gratis internet. Heerlijke douche.
Keuken met vaatwasser, oven, koelkast, diepvries. Glazen/mokken/borden etc. mag wel wat uitgebreider: 4 persoons appartement, ook 4 glazen, 4 mokken etc. Helaas geen koffiezetapparaat maar wel waterkoker dus Nescafé loste het probleem op. Extra stoel is ook geen overbodige luxe.

Le recensioni di Zoover sul tuo sito

Clicca qui per visualizzare tutti i widget di Zoover

Poll

Puoi trovare le persone più amichevoli in:

E' il proprietario o il gestore di questa struttura?

Zoover offre diverse opzioni e soluzioni per i proprietari.Clicchi qui per maggiori informazioni