Data di arrivo
Data di partenza
Da kr 570
La tariffa più bassa trovata nelle ultime 48 ore
Cerchiamo tra le migliori offerte sul web per farti avere il prezzo più basso!
Skysstasjonen Kro & Hytter
Recensioni Bungalow Skysstasjonen Kro & Hytter
Kyrkjevegen , 5760 , Roldal

Bungalow Skysstasjonen Kro & Hytter ha ottenuto 5,7 su 10, sulla base di 5 recensioni
Vuoi evitare brutte sorprese durante il tuo soggiorno presso Bungalow Skysstasjonen Kro & Hytter? Dai un'occhiata al voto che hanno assegnato altri viaggiatori a Bungalow Skysstasjonen Kro & Hytter e leggi le recensioni scritte da chi c'è già stato. Meglio saperlo prima di andarci, non credi? Su Zoover trovi inoltre 5 Foto delle vacanze di Bungalow Skysstasjonen Kro & Hytter Ti stai ancora orientando? Guarda tutti gli alloggi in Norvegia. Verifica tutte le possibilità di pernottamento in Hordaland. Confronta Bungalow Skysstasjonen Kro & Hytter con altre strutture a Roldal.
Sfortunatamente non esistono recensioni in italiano per Skysstasjonen Kro & Hytter / Roldal. Puoi inserirne una.

Sei stato in questa struttura?

5 recensioni per Skysstasjonen Kro & Hytter

8,4
4,5
4,5
6,3
Mostra recensioni da:
Recensioni disponibili in:
Con partner, lug. 2014
"Don't let the bed bugs bite you"Traduzione
easonderen
3,0
7,0

24/07/14 We kwamen aan, heerlijk wat een ruimte. Maar niet erg schoon. De keuken wat schoongemaakt voor gebruik. Na alles een plekje gegeven te hebben, op de bank geploft, want buiten kon je niet gezellig zitten. Al vrij snel hadden we het idee dat we gebeten werden aan onze benen. vlooien dachten we. De vloer 2maal gereinigd. Wat een vieze bende! De hoeslakens op de bedden zaten ook vol pluisjes en haren, tja je legt je slaapzak erover en slaapt tijdens zo'n rondreis.
Mijn partner werd 's avonds wakker van gekriebel en vond een 'torretje' de volgende dag weer een. Na 3 nachten gingen we verder met onze rondreis waarna we na 4 nachten weer thuis waren. 2 nachten thuis en mijn partner zit onder de rode erg jeukende bultjes. De steken liggen vlak bij elkaar. Ongediertebestrijder heeft sporen gevonden en hopelijk spuiten ze vanmiddag alles dood!

Famiglia con bambini piccoli, lug. 2014
"Hytter"Traduzione
Arabel Matijsen
5,0

03/08/14 Van de vier accomodaties die we in Noorwegen hebben bezocht op onze rondreis, viel deze erg tegen. De hytter zijn klein, donker en verouderd. Onze hytter was ook niet erg schoon.
De badkamer ligt onder een schuin dak, zodat je niet rechtop onder de douche kan staan.
De camping ligt tegenover de supermarkt, maar heeft zelf weinig faciliteiten en voor kinderen is er niet veel te doen.
De meisjes achter de receptie spraken slecht Engels en waren niet echt vriendelijk. We wilden een ijsje kopen, maar werden volledig genegeerd.

Roldal zelf is niet zo heel groot, maar ligt wel mooi. De Stavkirke is zeker de moeite waard; erg mooi van binnen.

Con partner, lug. 2012
"Kleine camping"Traduzione
Marianne
7,0

04/08/12 Mooie kleine camping met leuke hytter. Onze hytter was niet zo erg schoon.Er was vanalles aanwezig.Helaas geen waterkoker.Een rustige camping.Supermarkt aan de overkant.Ideale camping voor allerlei uitstapjes in de buurt.

Per informazioni e disponibilità su Bungalow Skysstasjonen Kro & Hytte...

Con partner, ago. 2009
"Mooie, kleine camping"Traduzione
E. Vrencken
8,0

27/08/09 Mooie camping, gelegen midden in het dorp. De supermarkt ligt tegenover de camping. De eigenaar is erg vriendelijk. De ruime vakantie huizen liggen tussen de bomen en zijn netjes, keuken heeft zelfs een vaatwasser. De ligging is ideaal, je kunt uitstapjes maken naar de fjorden en de Hardanger Vida.

Con partner, mag. 2009
"Camping tussen de bomen in het dal"Traduzione
George Spaan
9,0

27/07/09 Camping ligt tussen de bomen. Plaatsen vrij uit te zoeken. Zijn een beperkt aantal vaste plaatsen en ook hutten te huur. De receptie is bij het restaturant annex bar, welke toen wij er waren niet open was maar zag er wel gezellig uit. Is een wintersportcamping. Sanitair is zeer goed en schoon. Tegenover de ingang ligt een supermarkt, zodat boodschappen lopend kunnen worden gedaan. Zeer vriendelijke ontvangst door eigenaar die 's-avonds pas arriveert.

Le recensioni di Zoover sul tuo sito

Clicca qui per visualizzare tutti i widget di Zoover

Poll

Qual è l’aspetto più importante quando scegli un city break?

E' il proprietario o il gestore di questa struttura?

Zoover offre diverse opzioni e soluzioni per i proprietari.Clicchi qui per maggiori informazioni