Recensioni Hotel Lebed***

Lebed***
Recensioni Hotel Lebed***
Kej Marsal Tito, 6000, Ohrid

Hotel Lebed ha ottenuto 7,9 su 10, sulla base di 12 recensioni
Vuoi evitare brutte sorprese durante il tuo soggiorno presso Hotel Lebed***? Dai un'occhiata al voto che hanno assegnato altri viaggiatori a Hotel Lebed*** e leggi le recensioni scritte da chi c'è già stato. Meglio saperlo prima di andarci, non credi? Su Zoover trovi inoltre 1 Foto delle vacanze di Hotel Lebed*** - - -
Sfortunatamente non esistono recensioni in italiano per Lebed*** / Ohrid. Puoi inserirne una.

Sei stato in questa struttura?

12 recensioni per Lebed***

Con partner, ago. 2013
"Fantastische plek"Traduzione
De Pestel Glenn

02/09/13 hotel Lebed een zeer aangenaam hotel met een familiale sfeer
Lekker eten en altijd mooi verzorgd.
Zeer vriendelijke bediening van personeel
Is goed gelegen en alles op wandel afstand
Langs de mooie promenade langs het meer
Iemand die van de natuur houd een aanrader

Con partner, giu. 2013
"Prima plek"Traduzione
Leo en Lennie gleru...
8,0

14/07/13 Grote verschillen van kamers.

Con partner, apr. 2013
"Fantastiche plek"Traduzione
Cor
7,0

24/05/13 We hebben in dit hotel een gezellige tijd gehad dit mede door de vriendelijke bediening die prima Engels sprak en door het lekkere eten wat de kok voor ons maakte De kamer was voorzien van een goed bed, een mooie badkamer maar helaas een erg klein balkon. We hebben genoten van onze vakantie in Macedonie de mooie natuur en cultuur

Per informazioni e disponibilità su Hotel Lebed***, clicca qui:

"Geweldig hotel"Traduzione
Frank en Ineke
1,0

04/10/12 Wij hebben hier een prima tijd gehad, helaas maar 8 dgn. Personeel is bijzonder aardig o.a. Zllatko en iemand die op Ali B leek, ook heel erg vriendelijk en behulpzaam. Handdoeken, iedere dag schone en beddengoed ook regelmatig verschoond. Locatie is prima, 10 min. langs boulevard naar Ohrid en vlak bij (de andere kant op bij 3 beachclubs. Cuba Libre is de mooiste, met ligbedden voor niets en je kunt daar heerlijke cappucino, drankjes en eten bestellen! Trouwens ook bij Leded!!!

Al met al een hotel om nog eens te doen en te genieten van Macedonische heerlijkheden in het hotel en bij de haven.

"Redelijk"Traduzione
willem
6,0
6,0

16/10/12 ,overdekt terras niet waterdicht, het is het allemaal net niet. Wel compliment voor de bedden ,de kastruimte en de verlichtinG.De eigenaar heeft kennelijk geen zin meer om te investeren.De kok is niet slecht, maar er dineren is absoluut ongezellig.kleinschaligheid is prettig en de afstand naar het centrum en de pieren om te zonnebaden goed te doen.

"Super"Traduzione
Linda
8,0

13/09/12 Wij zijn met z'n vieren van 3 tot 10 September geweest.
Erg leuk klein hotel,mooie en schone kamers..
Ontbijt erg goed,en ook het avond eten super...
Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
Volgend jaar zeker weer....

Con partner, ago. 2012
"Fijn hotel"Traduzione
Claudia
8,0

26/10/12 Lekker kleinschalig, veel sfeer en supervriendelijke staf. Met Zlatko tot diep in de nacht rakija gedronken :) Ali B heet Kliment, lieve jongen die engels nog een beetje moet oefenen. Medewerkers houden gepaste afstand tot de gasten, maar als je zelf een praatje begint blijken ze heel gezellig en kom je een hoop over de omgeving te weten.
Hotel is eenvoudig, heb schonere badkamers gezien maar in 6 jaar studentenhuis ook aanzienlijk ergere ;) Niks om over te vallen. Ontbijt super, bereid door een Macedonische dame op leeftijd, ziet ernaar uit dat die al de avond van tevoren bezig is allerlei specialiteiten te bereiden. Diner niet in hotel gehad, dus niet te beoordelen.
Ligging uitstekend, geen last van straat, alleen een enkele keer plaatselijk uitgaanspubliek dat van Cuba Libre terug komt op straat gehoord. Voor wie meer op zoek is naar sfeer dan luxe zeker aan te raden.

Con partner, giu. 2012
"Matig Hotel"Traduzione
Fam. Poort
3,0
4,0

14/07/12 We hadden begrepen dat we een goed ontbijt kregen en een goede kamer.De eerste kamer was erg oud en gedateerd en het rook zeer onfrisen de badkamer was klein en beschimmeld.Nadat de hostess van touroperator met ons de kamer had bekeken, kregen wij een gerenoveerde kamer die een stuk beter was. Ontbijt was erg eenzijdig.Er was geen bruin brood, en het wit brood was heel oud.Ook was er dagen geen muesli. Nadat de hostess zich ermee bemoeide was er ineens een ontbijtbuffet met alles erop en eraan. Helaas was er al een week van inze vakantie om.Toen we weggingen s'morgens om half zeven waren ze ons ontbijt vergeten.Kortom een matig hotel.

Con partner, giu. 2012
"Voor herhaling vatbaar"Traduzione
sandrab2002
8,0

24/06/12 Zeer vriendelijk personeel, behulpzaam, gastvrij. Goed, variabel ontbijt waaronder ook Macedonische specialiteiten!
Schone, ruime kamers met airco!
Avondeten ook bijzonder goed, ook o.a. Macedonisch!!
10 min. lopen v.a. centrum ideaal; rustige ligging

Con partner, apr. 2012
"Uitstekende plek"Traduzione
Henk Leenders

01/05/12 Ligging tegenover het Holland Park aan het meer van Ohrid. 5 minuten lopen naar het oude centrum. Kamer met balkon met uitzicht op de bergen en het meer. Prachtig! Personeel bijzonder vriendelijk, schoonmaak prima, elke dag schone, zachte, grote handdoeken en na 3 dagen schone lakens.

Le recensioni di Zoover sul tuo sito

Clicca qui per visualizzare tutti i widget di Zoover

Poll

Cosa pensi del cibo in aereo?

E' il proprietario o il gestore di questa struttura?

Zoover offre diverse opzioni e soluzioni per i proprietari.Clicchi qui per maggiori informazioni