Recensioni Hotel Lebed***

Lebed***
Recensioni Hotel Lebed***
Kej Marsal Tito, 6000, Ohrid

Hotel Lebed ha ottenuto 7,8 su 10, sulla base di 15 recensioni
Vuoi evitare brutte sorprese durante il tuo soggiorno presso Hotel Lebed***? Dai un'occhiata al voto che hanno assegnato altri viaggiatori a Hotel Lebed*** e leggi le recensioni scritte da chi c'è già stato. Meglio saperlo prima di andarci, non credi? Su Zoover trovi inoltre 11 Foto delle vacanze di Hotel Lebed*** Ti stai ancora orientando? Guarda tutti gli alloggi in Macedonia. Verifica tutte le possibilità di pernottamento in Macedonia. Confronta Hotel Lebed*** con altre strutture a Ohrid.
Sfortunatamente non esistono recensioni in italiano per Lebed*** / Ohrid. Puoi inserirne una.

Sei stato in questa struttura?

15 recensioni per Lebed***

Famiglia con bambini più grandi, lug. 2015
"Geweldig hotel"Traduzione
Fam. De Gang-De pri...
10,0

19/07/15 Kleinschalig hotel met heel persoonlijke en vriendelijke service. Wij hadden een drie persoonskamer en die was zeer ruim. Zicht op het meer kregen we er gratis bij. De Macedonische maaltijden in het hotel zijn heel lekker. Ideale ligging tegenover Holland Park en vlak aan de boulevard naar het oude centrum (10 min). In Holland Park zitten enkele lieve straathonden. Mocht je gaan, geef ze zeker wat te eten. Ze zijn heel dankbaar. Excursies boek je best bij lokaal bureau. Dan zie je het echte Macedonië in kleine groepen. Bestemming, hotel en Lale zijn echte aanraders!

Con partner, giu. 2015
"Doorpashotel"Traduzione
Marie
5,0
2,0

05/08/15 Het hotel is heel goed gelegen,en zeer vriendelijk personeel,wat niet v/d baas kan worden gezegd!Het hotel was nooit volledig bezet,in de periode dat wij er waren.Het was een komen en gaan,er stopten bussen,voor één nachtje,verder waren we daar met amper 3 koppels gelogeerd.We aten s'avonds buiten,het was er kil,en dus aten we met onze jassen aan.De bomen verspreidden een heel sterke geur,wat niet zo aangenaam was.Daarbovenop waren er elke avond kaartersvrienden v/d baas op bezoek,die rookten er lustig op los,terwijl wij zaten te eten,als het te kil werd ,zetten ze hun avondje verder in het restaurant,je rook de sigarettenrook s'morgens zodra je de lift uitstapte!Het eten was ook niet veel zaaks,kortom niet voor herhaling vatbaar.De streek is wel heel mooi,maar de taxi's vragen wat ze maar willen,we betaalden 500 denar om naar Struga te rijden,en 300 denar om terug te keren.

Con partner, ago. 2013
"Fantastische plek"Traduzione
De Pestel Glenn

02/09/13 hotel Lebed een zeer aangenaam hotel met een familiale sfeer
Lekker eten en altijd mooi verzorgd.
Zeer vriendelijke bediening van personeel
Is goed gelegen en alles op wandel afstand
Langs de mooie promenade langs het meer
Iemand die van de natuur houd een aanrader

Con partner, giu. 2013
"Prima plek"Traduzione
Leo en Lennie gleru...
8,0

14/07/13 Grote verschillen van kamers.

Con partner, apr. 2013
"Fantastiche plek"Traduzione
Cor
7,0

24/05/13 We hebben in dit hotel een gezellige tijd gehad dit mede door de vriendelijke bediening die prima Engels sprak en door het lekkere eten wat de kok voor ons maakte De kamer was voorzien van een goed bed, een mooie badkamer maar helaas een erg klein balkon. We hebben genoten van onze vakantie in Macedonie de mooie natuur en cultuur

"Geweldig hotel"Traduzione
Frank en Ineke
1,0

04/10/12 Wij hebben hier een prima tijd gehad, helaas maar 8 dgn. Personeel is bijzonder aardig o.a. Zllatko en iemand die op Ali B leek, ook heel erg vriendelijk en behulpzaam. Handdoeken, iedere dag schone en beddengoed ook regelmatig verschoond. Locatie is prima, 10 min. langs boulevard naar Ohrid en vlak bij (de andere kant op bij 3 beachclubs. Cuba Libre is de mooiste, met ligbedden voor niets en je kunt daar heerlijke cappucino, drankjes en eten bestellen! Trouwens ook bij Leded!!!

Al met al een hotel om nog eens te doen en te genieten van Macedonische heerlijkheden in het hotel en bij de haven.

"Redelijk"Traduzione
willem
6,0

16/10/12 ,overdekt terras niet waterdicht, het is het allemaal net niet. Wel compliment voor de bedden ,de kastruimte en de verlichtinG.De eigenaar heeft kennelijk geen zin meer om te investeren.De kok is niet slecht, maar er dineren is absoluut ongezellig.kleinschaligheid is prettig en de afstand naar het centrum en de pieren om te zonnebaden goed te doen.

"Super"Traduzione
Linda
8,0

13/09/12 Wij zijn met z'n vieren van 3 tot 10 September geweest.
Erg leuk klein hotel,mooie en schone kamers..
Ontbijt erg goed,en ook het avond eten super...
Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
Volgend jaar zeker weer....

Con partner, ago. 2012
"Fijn hotel"Traduzione
Claudia
8,0

26/10/12 Lekker kleinschalig, veel sfeer en supervriendelijke staf. Met Zlatko tot diep in de nacht rakija gedronken :) Ali B heet Kliment, lieve jongen die engels nog een beetje moet oefenen. Medewerkers houden gepaste afstand tot de gasten, maar als je zelf een praatje begint blijken ze heel gezellig en kom je een hoop over de omgeving te weten.
Hotel is eenvoudig, heb schonere badkamers gezien maar in 6 jaar studentenhuis ook aanzienlijk ergere ;) Niks om over te vallen. Ontbijt super, bereid door een Macedonische dame op leeftijd, ziet ernaar uit dat die al de avond van tevoren bezig is allerlei specialiteiten te bereiden. Diner niet in hotel gehad, dus niet te beoordelen.
Ligging uitstekend, geen last van straat, alleen een enkele keer plaatselijk uitgaanspubliek dat van Cuba Libre terug komt op straat gehoord. Voor wie meer op zoek is naar sfeer dan luxe zeker aan te raden.

Con partner, lug. 2012
"Gezellig en vriendelijk personeel"Traduzione
Wietske Wiersma
8,0

10/08/12 Goede vernieuwde kamer (airco, prima ben en douche), maar helft van kamers nog niet vernieuwd. Goede ligging tussen stad (10 min) en beachclubs (5 min). Ontbijt gevarieerd (ook elke dag muesli, verse broodjes en o.a. lekkere vleeswaren!) Ontbijt, lunch, diner op terras is mogelijk. Keuken is goed. Personeel is vriendelijk. Door omvang hotel (24 kamers) persoonlijke benadering.

I widget con i voti di Zoover

Clicca qui per visualizzare tutti i formati

E' il proprietario?

Acceda alla sezione per gestire e promuovere la sua struttura.Clicchi qui per maggiori informazioni