Data di arrivo
Data di partenza
Da € 81
La tariffa più bassa trovata nelle ultime 48 ore su Booking.com
Cerchiamo tra le migliori offerte su Booking.com per farti avere il prezzo più basso!
Melia Luxembourg****
Recensioni Hotel Melia Luxembourg****
Park Draï Eechelen 1 (10 Rue Fort Th, 1499, Città di Lussemburgo

Hotel Melia Luxembourg ha ottenuto 7,6 su 10, sulla base di 19 recensioni
Vuoi evitare brutte sorprese durante il tuo soggiorno presso Hotel Melia Luxembourg****? Dai un'occhiata al voto che hanno assegnato altri viaggiatori a Hotel Melia Luxembourg**** e leggi le recensioni scritte da chi c'è già stato. Meglio saperlo prima di andarci, non credi? Su Zoover trovi inoltre 26 Foto delle vacanze di Hotel Melia Luxembourg**** Ti stai ancora orientando? Guarda tutti gli alloggi in Lussemburgo. Verifica tutte le possibilità di pernottamento in Lussemburgo. Confronta Hotel Melia Luxembourg**** con altre strutture a Città di Lussemburgo.
Sfortunatamente non esistono recensioni in italiano per Melia Luxembourg**** / Città di Lussemburgo. Puoi inserirne una.

Sei stato in questa struttura?

19 recensioni per Melia Luxembourg****

Con partner, lug. 2015
"Schitterend luxieus hotel"Traduzione
Gilbert
6,0

22/07/15 Afgelopen weekend naar Luxemburg vertrokken. Dit via een travelbird aanbieding. Het hotel oogt zakelijk maar heeft prachtige kamers van alle gemakken voorzien. Daar een driegangenmenu inbegrepen was waren onze verwachtingen laag. Maar we werden niet teleurgesteld. Het eten was prima.
Luxemburg an sich is duur. Het hotel ligt ligt circa 20 minuten lopen van het centrum. Dus goed te doen. In het weekend zijn de bussen gratis en kun je dicht bij het hotel op stappen.
Parkeren is duur, €30,- per dag. Echter als je in het weekend gratis wilt parkeren zet je de auto gewoon op de John F Kennedylaan. Circa 10 minuten lopen.
Het ontbijt is uitmuntend. Zeer uitgebreid en zeer vriendelijk personeel.

Con partner, lug. 2015
3,0

11/07/15 Hotel prima. Restaurant weinig voor veel. Geen vrij parkeren! €30,00
Eenmalig bezoek.

Famiglia con bambini più grandi, mag. 2015
"Perfecte uitvalsbasis om Luxenburg te verkennen"Traduzione
Fam.Tuinstra
7,0

13/05/15 Prima kamers,comforttabel bed mooi uitzicht en zeer centrale ligging.
Het ontbijtbuffet is ongekend uitgebreid en prima van kwaliteit.
Het enige min puntje is het ontbreken van betaalbare parkeerplaatsen,of de mogelijkheid om met korting een parkeerplek te kunnen regelen voor de bij het hotel aanwezige parkeergarage.

Per informazioni e disponibilità su Hotel Melia Luxembourg****, clicca...

Con partner, dic. 2014
"Niet wat ik verwachtte"Traduzione
jeannette
6,0

27/07/15 Koffie en thee werden niet goed bijgevuld. De derde dag was kamer niet schoongemaakt toen we het eind van de middag terugkwamen. Er was een zeer beperkte keus om te eten tijdens Kerst en ik vond de kalkoen te droog. Taaie afbakbroodjes bij het ontbijt. De ligging is wel mooi, in het nieuwe gedeelte van de stad. De oude stad is op loopafstand.

Con partner, mag. 2013
"Leuk hotel als uitvalsbasis."Traduzione
Jan
8,0

04/06/13 Het hotel is heel netjes, ruime mooie kamers en nette badkamers. De bar in het hotel valt wel tegen. Is niet echt een gezellige plek om te verblijven.

Con partner, apr. 2012
"Schitterend hotel"Traduzione
Lore
7,0

19/04/12 Op dit hotel hebben we totaal niets of te niets af te keuren. Alles was tot in de puntjes in orde. Hier komen we zeker en vast nog eens terug. En wel meer als 1 keer zelfs.

Viaggio di lavoro, gen. 2012
"Heel goed hotel"Traduzione
Nico
9,0

21/02/12 Ik verblijf regelmatig voor een paar dagen in het hotel. Het is heel praktisch gelegen tussen het stadscentrum en de zakenwijk.

Personeeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het hotel heeft sauma en gym, maar je word op voorhand gevraagd om even te checken als de sauna aan staat. Het duurt ongeveer een half uurtje voor hij klaar is.

Kamers zijn ruim en heel functioneel. Grote bedden met veel kussens. ideaal om uitgerust een nieuwe dag te beginnen.

Con partner, ago. 2011
"Modern, verzorgd hotel."Traduzione
DieterVdA
9,0

08/08/11 Melia Luxembour ligt buiten het centrum in de zakenwijk, rustig gelegen dus. Het hotel zelf is modern ingericht. De kamers zijn ruim en zeer proper. Op het ontbijt valt ook niks aan te merken, alles wat je nodig hebt is beschikbaar. Ook het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wat ik persoonlijk wat minder vond is de late schoonmaak van de kamer, dit gebeurde bij ons maar rond 16u.
Eten doe je het best in de stad, in het hotel is dit erg duur.

Het centrum bereik je het best met de bus die op een 200tal meter van het hotel stopt, er zijn verschillende bussen dus je moet nooit lang wachten. De stad zelf is wel mooi maar niet erg groot, je kan alles wel gezien hebben op 2 dagen.

Minpunt is wel de parkeergelegenheid. Je kan parkeren in de parkeergarage naast het hotel maar dit is erg duur. Het is beter van de weg naar beneden te volgen en je daar ergens te zetten.

Ik zou dit hotel zeker aanraden maar hou het wel bij enkele dagen dan heb je de stad en omgeving wel gezien.

Con partner, apr. 2011
"Meer dan prima!"Traduzione
S&P
8,0

28/05/11 Lekker dichtbij het centrum. Het is zelfs te lopen, maar dat is wel een flink stukje. Gewoon de bus pakken en die zet je zo in een paar minuten in het centrum af. Enige minpuntje is het parkeren. Je moet parkeren in de bijgelegen parkeergarage en dat is best prijzig. (wij waren 30 EUR kwijt voor 2 dagen)

Con partner, nov. 2010
"Kwaliteitsvol en modern"Traduzione
Wouter
10,0

20/11/10 We verbleven hier een nacht. Het hotel ligt naast de Philarmonie van Luxemburg. Te voet naar het centrum is te doen, maar reken op een half uur stappen. Er zijn wel veel buslijnen. Het moderne hotel heeft uitstekende bedden en ook het ontbijt is meer dan prima. Er is een gym, met sauna en stoombad (wel vooraf vragen aan de receptie, heeft een half uurtje opwarmingstijd nodig). Er is geen eigen parking, maar op 20m een ruime betaalparking.

I widget con i voti di Zoover

Clicca qui per visualizzare tutti i formati

E' il proprietario?

Acceda alla sezione per gestire e promuovere la sua struttura.Clicchi qui per maggiori informazioni