Data di arrivo
Data di partenza
Da € 80
La tariffa più bassa trovata nelle ultime 48 ore
Cerchiamo tra le migliori offerte sul web per farti avere il prezzo più basso!
Terme delle Nazioni****
Recensioni Hotel Terme delle Nazioni****
Via Mezzavia 20, 35036, Montegrotto Terme

Hotel Terme delle Nazioni ha ottenuto 8,6 su 10, sulla base di 8 recensioni
Vuoi evitare brutte sorprese durante il tuo soggiorno presso Hotel Terme delle Nazioni****? Dai un'occhiata al voto che hanno assegnato altri viaggiatori a Hotel Terme delle Nazioni**** e leggi le recensioni scritte da chi c'è già stato. Meglio saperlo prima di andarci, non credi? Su Zoover trovi inoltre 22 Foto delle vacanze di Hotel Terme delle Nazioni**** Puoi vedere 2 Video di Hotel Terme delle Nazioni**** - - -
Sfortunatamente non esistono recensioni in italiano per Terme delle Nazioni**** / Montegrotto Terme. Puoi inserirne una.

Sei stato in questa struttura?

8 recensioni per Terme delle Nazioni****

Con partner, 2013
"Séjour agréable"Traduzione
ABACHI
7,0

18/03/13 L’hôtel delle Nazioni à Montegrotto terme vous garantit un séjour des plus agréable. La restauration et les services donnés sont à la hauteur de ce 4 étoiles.Le personnel est très sympathique et professionnel.La restauration est très diversifiée et vous ne manquerez pas de manger des préparations qui vous étonneront.Les soins et l'espace bien être sont de grandes qualités.Situé pas très loin de la gare et pourtant vous gouterez à la tranquillité La gare vous permettra de vous rendre à Venise ou les villes avoisinantes très rapidement et pas cher du tout..L'hotel est également accessible aux enfants (très grande piscine )Rapport qualité /prix:très bon. Je vous le recommande vivement.

Con partner, dic. 2011
"Tolles Haus"Traduzione
sabine jackson
9,0

27/12/11 noch nie haben wir ein Hotel mit nur freundlichen Personal gehabt, jetzt schon. Tolles Personal, schöne große Zimmer, tolles Frühstücksbuffet mit allem, schöner Badebreich, Kinder und Hunde anscheinend auch willkommen. Ein Lob an die Direktion, toll geführtes Haus was man auch bei den Angestellten merkt, die mit Freude arbeiten.

Con partner, ott. 2009
"Uitstekend hotel"Traduzione
Joost van Dijk
9,0

04/05/10 Uitstekend hotel met vriendelijk personeel en zeer behulpzame eigenaar/manager.

Per informazioni e disponibilità su Hotel Terme delle Nazioni****, cli...

Con partner, sett. 2009
"Geweldig hotel ,eten michelin ster waardig"Traduzione
DIANA
10,0

01/10/09 Hotel is grote klasse , service , kamer , terme , en de rest van de zwembaden. Eten erg afwisselend , uitgebreid ontbijt met verse vruchtensappen (zonder extra betaling) avondeten ook geweldig . voor 7 euro kan je smiddags ook eten ,maar aangezien het ontbijt geweldig is hadden wij smiddags totaal geen trek. Het stadje monte grotto vinden wij niet veel aan maar je bent met 10 minuten in Padua en in 40 minuten in Venetie , Garda is op 150 km afstand.

Con partner, lug. 2009
"Bejaardenoord, maar wel super"Traduzione
annamarie263
3,0

08/02/10 Hier een aantal dagen geweest, erg mooi, wellness hotel, maar wel gefocussed op bejaardenkwalen. Met thermaal water in de zwembaden en. Dichtbij het treinstation, 5 minuten lopen en van hieruit kun je prima naar Venetie met de trein, kost 6 euro.
s Avonds weinig te doen, maar wel met een lekkere tuin, met fijne stoelen. Het ontbijt was super, veel vers fruit, goede spullen, het avondeten werd opgediend aan tafel, met een cloche over je eten. De drankjes waren redelijk van prijs. De wijn kon je per fles bestellen en werd de volgende dag weer op je tafel gezet, alsmede het mineraalwater. Kortom, een rustige vakantie, met een supergrote kamer, en de badkamer, met ligbad en douche, zo groot, dat heb ik nog nooit meegemaakt!!ik denk dat ie zo maar 15 m2 was.

Con amici, lug. 2009
"Heerlijk hotel om uit te rusten en te genieten!!"Traduzione
claudia
7,0

13/07/09 Vanacht teruggekomen uit Italie voor een lang weekend Italie met mijn schoonzus. Wij vonden het echt geweldig!! We zijn 3 dagen weggeweest maar dit voelt als een week, je bent echt "uit".

Kamers zijn absoluut ruim te noemen, zeker voor Italiaanse begrippen. Hadden zelf een superior kamer met oa een heerlijk hoekbad, maar ook de standaard kamers zijn ruim en goed. Ook een lekker balkon, uitzicht niet vanuit alle kamers prachtig, maar als je buiten wilt zitten savonds om iets te zien heb je voor het hotel een heerlijke tuin met schommelstoelen en zitjes.

Het eten was heerlijk, en de extra 4 gangen lunch bij het zwembad (voor een kleine € 7 pppd )was echt super.

Gastheer Thomas & vrouw doen er alles aan je het naar de zin te maken. Service op een hoog niveau. zonder twijfel. We hebben ook nog een aantal beautybeh. geboekt, en ook het beautycenter verdient een dikke 9 met de persoonlijke benadering en kennis.

Venetie ligt met de trein op 40 min, station op 300 m! Ideaal!

Con partner, lug. 2009
"Nooit meer!"Traduzione
Ellen van Beaumond
6,0
5,0
7,0

10/07/09 Algemene indruk: redelijk! Erg rustig, men spreekt alleen duits of italiaans.
Het diner wordt er binnen een uur ingepropt. De kamer die wij kregen keek uit op een muur, andere kamer gevraagd met uitzicht zoals beloofd.
Er waren ook alleen maar bejaarden! Voor jongeren is er eigenlijk niets te doen.

Con partner, mar. 2009
"Heerlijk wellness Hotel met therme"Traduzione
Mark

17/03/09 Afgelopen weekend hebben we een heerlijk verlengd weekend doorgebracht
in Hotel Terme Delle Nazioni in Montegrotto (Padua). Met de transfer van het hotel waren we in 40 minuten in het hotel. Zeer vriendelijk personeel, zeer luxe kamers met
balkon en ligstoelen. Er zijn 3 thermaalbaden, meerdere Turkse baden
met aromatherapie. Wij gaan in oktober nog een keer om de modderbaden
te testen (fango). Dit is een antistressprogramma en is goed bij rug-en
nekklachten. Als je half pension boekt, krijg je een dagelijks
wisselend 4 gangenmenu. Alles wordt vers gekookt!
We zijn een dag met de trein naar Venetie geweest. Binnen 40 minuten
sta je midden in het centrum. Op zondag een gezichtsmassage gehad. Er
wordt Italiaans, Duits, Engels, Frans en een paar woorden Nederlands
gesproken. Dit hotel is een gouden tip en is niet duur.

Le recensioni di Zoover sul tuo sito

Clicca qui per visualizzare tutti i widget di Zoover

Poll

Cosa pensi del cibo in aereo?

E' il proprietario o il gestore di questa struttura?

Zoover offre diverse opzioni e soluzioni per i proprietari.Clicchi qui per maggiori informazioni