Recensioni Casa vacanza Green Village***

Green Village***
Recensioni Casa vacanza Green Village***
Roquebrune sur Argens

Casa vacanza Green Village ha ottenuto 9,5 su 10, sulla base di 10 recensioni
Vuoi evitare brutte sorprese durante il tuo soggiorno presso Casa vacanza Green Village***? Dai un'occhiata al voto che hanno assegnato altri viaggiatori a Casa vacanza Green Village*** e leggi le recensioni scritte da chi c'è già stato. Meglio saperlo prima di andarci, non credi? Su Zoover trovi inoltre 18 Foto delle vacanze di Casa vacanza Green Village*** - - -
Sfortunatamente non esistono recensioni in italiano per Green Village*** / Roquebrune sur Argens. Puoi inserirne una.

Sei stato in questa struttura?

10 recensioni per Green Village***

Famiglia con bambini piccoli, ago. 2013
"Wij gaan terug!!!"Traduzione
De Vriendt
10,0

19/08/13 We hebben gelogeerd in huisje nr 80 en alles is perfect meegevallen. We waren er met ons kindje van 2,5 en die heeft zicht te pletter geamuseerd!
Het huisje is perfect. Mooi ingericht met een leuk tuintje met 4 ligstoelen, een BBQ, en buitendouche...Het domein zelf is héél proper en goed onderhouden!
Je hebt idd geen ligbedden aan het zwembad maar dit stoorde ons helemaal niet! Je kan er je handdoek leggen en dit voldoet voor een tijdje!
's Morgens komt de bakker rond 9u15 langs met vers stokbrood en lekkere croissants :-) De gardien is héél vriendelijk!
Wij houden aan deze vakantie een héél goede herinnering en denken er over na om volgend jaar terug te gaan!!

Famiglia con bambini piccoli, 2011
"Leuk huisje maar zeker niet top."Traduzione
Esther
7,0
7,0
4,0
8,0

18/08/11 Met de beoordeling van het huisje hebben we ook rekening gehouden met gezinnen met kleine kinderen. Er is 1 toilet en die is boven (in de nacht handig maar overdag niet). Het overgrote gedeelte van de tuin bestaat uit scherpe kiezels, kun je kleine kinderen niet op laten kruipen en op blote voeten is het ook een uitdaging.
Het zwembad heeft geen ligbedjes en parasols, dus als j v an plan bent om de hele dag aan het zwembad te liggen is het waardeloos. Als je een zelf gebracht stoeltje meebrengt word je hierop aangesproken want het kan de tegels beschadigen. Kinderen mogen niet met opblaasmaterialen in het zwembad. Sterker als je al aan komt lopen met een luchtbed word je hier al op een onvriendelijke manier op aangesproken. Jammer hoor!

Famiglia con bambini piccoli, lug. 2010
"Nr 80 is prachtig, rust en geen huishoudwerk!"Traduzione
Nadine
10,0

19/01/11 We genoten volop van alle comfort in dit hedendaags ingerichte huisje, internet, dvd, enz...Door de prima bedden (1,80m) voelden we ons echt thuis en toch op reis.

'Thuis' wisselden we tijdens het zonnen het zwembad regelmatig af met onze 'ouwe' buitendouche in de ruime tuin rondom.
Dan vaak lekker gaan genieten van uitstapjes naar tal van badsteden met stranden, shops & restaurants. Kortom leven als God in Frankrijk...

En niet te vergeten waren er rond 's morgens verse coissants te krijgen van een warme bakker aan de toeganspoort! De gardien verwittigt iedereen ervan op tijd!
We keren er zeker terug want er rest ons daar nog veel te bezoeken.

"Super toffe vakantie!!!"Traduzione
geert verwee
9,0

12/06/10 Véél te kort, dat ene weekje.
Het was voor ons de eerste kennismaking met een huurwoning.
Voorheen steeds op hotel, maar de crisis heeft ons budget beperkt, en we hebben moeten uitkijken naar een goedkoper alternatief.
We zijn vertrokken met het idee dat we onze verwachtingen wat moesten bijschaven, om op deze manier dan v/e toffe vakantie te genieten.
Maar aangekomen op de bestemming, waren we echt positief verrast door de omgeving, en vooral door de woning en het domein er omheen.
De woning is tot i/d puntjes verzorgd, het domein is prachtig onderhouden.
De eigenaars hebben dit huis zeer smaakvol ingericht, zowel binnen als buiten, met oog voor detail. Zo is een map met uitleg over de streek, en wat er zoal te doen is van sport tot en met een adressenlijst van restaurants i/d buurt.
We hebben echt genoten net zoals op hotel.
Vergeleken met hotel vinden we dit nu wel toffer, daar we ons niet meer verplicht voelen om tegen een bep uur aan tafel te gaan.
SUPER aanrader

"Supervakantie!!"Traduzione
geert verwee
9,0

12/06/10 Véél te kort, dat ene weekje.
Het was voor ons de eerste kennismaking met een huurwoning.
De woning is tot i/d puntjes verzorgd, het domein is prachtig onderhouden.
We hebben echt genoten net zoals op hotel.
SUPER aanrader

"Een topper"Traduzione
stef deg
9,0

05/01/10 Mooi domein met individuele villas.
Oase van rust op een schitterende ligging, tegen een heuvel, met zicht op de baai van st tropez langs de ene zijde, en zicht op het hinterland langs de andere zijde van het domein.
Groot zwembad, en kinderbad, met gardien.
zeer mooi, aangenaam en compleet ingericht huis, up to date en voorzien van airco boven en beneden.
overdekt terras en zonnetrras i/d tuin.
We zijn er geweest i/h najaar 2009, en hebben reeds geboekt voor 2010.
na 5 jaar cote d'azur hebben we het voor ons beste adresje gevonden.
Het was ook de eerste keer dat we zo goedkoop konden huren als je de verhouding prijs/kwaliteit bekijkt.

kortom: een topper

Con amici
"Aanrader !!"Traduzione
Authier
10,0

20/09/09 Mooie villa dicht bij alles en met alle comfort.
Het is reeds de 2 de maal dat we er naartoe gaan en we gaan zeker terug.
De eigenaar had ons gevraagd om een recensie te schrijevn, en bij deze doen wij dit.
Hij mag er trots op zijn om ons op deze manier te verwennen

Famiglia con bambini più grandi
"Alles wat voor ons vakantie betekend"Traduzione
mark verpoucke
10,0

20/09/09 Het mooi domein is voor ons de naam 'paradijs' waardig.
Mooi huis met alle nodige comfort,
koeling boven en beneden, en heel gezellig ingericht.
Keuken met alles erop en eraan( niet makkelijk te vinden in frankrijk)
kwaliteitsvolle inrichting buiten en beneden (buiten alles in teak)
Groot zwembad en plonsbad
Dicht bij de stranden van les issambres en st aygulf. Prachtig zicht op de golf van St tropez.
Kortom, volgend jaar ligt voor ons terug vast in dit huis.

Famiglia con bambini piccoli
"IDEALE LIGGING TOT DE ZEE? EN WAT EEN RUST!"Traduzione
stef deg
10,0

20/09/09 Prachtig domein, alle mogelijkheden voor de kinderen, en veilig (afgesloten domein)
We verbleven in huis nr 19 en hadden alles wat ons hartje verlangde.
Het huis was prachtig ingericht, met alle luxe en airco boven en beneden.
De keuken was voorzien van alle elektrische apparatuur.
Het terras is overdaekt met buiten een koelkast, grote teaktafel en zes teakstoelen, de tuin is voorzien van teak loungers
Naast het huis is de carport (handig bij thuiskomst met de boodschappen)
Er is nog een extra parkeerplaats voorzien voor het huis.

Famiglia con bambini piccoli, lug. 2009
"Is het beste park waar ik ooit op vakantie ben was"Traduzione
pieter kroon
10,0

08/03/10 het heeft zoo een mooie liging, ik wil nooit meer iets anders!

Le recensioni di Zoover sul tuo sito

Clicca qui per visualizzare tutti i widget di Zoover

Poll

Puoi trovare le persone più amichevoli in:

E' il proprietario o il gestore di questa struttura?

Zoover offre diverse opzioni e soluzioni per i proprietari.Clicchi qui per maggiori informazioni