Recensioni Hotel Perelik***

1 settembre 2014

Recensioni Hotel Perelik***
PAMPOROVO, 4870, Pamporovo

Hotel Perelik ha ottenuto 7,5 su 10, sulla base di 2 recensioni
Vuoi evitare brutte sorprese durante il tuo soggiorno presso Hotel Perelik***? Dai un'occhiata al voto che hanno assegnato altri viaggiatori a Hotel Perelik*** e leggi le recensioni scritte da chi c'è già stato. Meglio saperlo prima di andarci, non credi? - - -
Sfortunatamente non esistono recensioni in italiano per Perelik*** / Pamporovo. Puoi inserirne una.

Sei stato in questa struttura?

2 recensioni per Perelik***

Eelco
10,0
9,0
9,0

27/02/08 Mooi opgeknapt 5-sterren hotel met uitzicht over de skigebieden vanuit de hotelkamer. Uitstekend bulgaars restaurant met live muziek onder het hotel. Verder is er een sauna, fitness ruimte, bowlingbaan en ballenbak voor de kinderen op de begane grond. Voor de auto is er een bewaakte en verwarmde parkeergarage onder het hotel.

Con la famiglia, feb. 2003
Ed en Sophie Maenho...
7,0

09/02/07 Inmiddels zo'n jaar of 6 geleden dat wij (noodgedwongen) in Perelik terechtkwamen. Hotel Orpheus en Prespa waar we daarvoor zaten gingen dicht iv.m. einde seizoen. Perelik zal inmiddels wel gerenoveerd zijn. het was een mooi gelegen hotel met veel winkeltjes, leuk om te slenteren en/of in de "berenbar' van bijv. een Mastika te genieten. Sinds 2002 helaas niet meer in Bulgarije geweest. Daarvoor van 1990 tot 2002 zowel zomer als winter (dus 2x per jaar). Nu is het voor ons te toeristisch, wij houden juist van het Bulgaarse eten en met de mensen omgaan zonder toeristische toestanden. De kids zijn jarenlang omgegaan met de dochters van de kok in Orpheus en wij waren erg goed bevriend met een ober uit Smolyan die 's winters in Orpheus werkte en 's zomers een kraam had in Slanchev Brjag. Overigens is Balkan Ski een perfecte organisatie en Mitko een heel goede reiseider. Wij hebben hem jaren meegemnaakt ook als we met een andere organisatie reisden (Balkan Ski bestond toen nog niet)....

Le recensioni di Zoover sul tuo sito

Clicca qui per visualizzare tutti i widget di Zoover

Poll

Puoi trovare le persone più amichevoli in:

E' il proprietario o il gestore di questa struttura?

Zoover offre diverse opzioni e soluzioni per i proprietari.Clicchi qui per maggiori informazioni