Data di arrivo
Data di partenza
Da € 66
La tariffa più bassa trovata nelle ultime 48 ore
Cerchiamo tra le migliori offerte sul web per farti avere il prezzo più basso!
Zum Goldenen Löwen***
Recensioni Gasthof Zum Goldenen Löwen***
Postplatz 36, A-6543, Nauders

Gasthof Zum Goldenen Löwen ha ottenuto 9,4 su 10, sulla base di 27 recensioni
Vuoi evitare brutte sorprese durante il tuo soggiorno presso Gasthof Zum Goldenen Löwen***? Dai un'occhiata al voto che hanno assegnato altri viaggiatori a Gasthof Zum Goldenen Löwen*** e leggi le recensioni scritte da chi c'è già stato. Meglio saperlo prima di andarci, non credi? Su Zoover trovi inoltre 63 Foto delle vacanze di Gasthof Zum Goldenen Löwen*** Ti stai ancora orientando? Guarda tutti gli alloggi in Austria. Verifica tutte le possibilità di pernottamento in Tirolo. Confronta Gasthof Zum Goldenen Löwen*** con altre strutture a Nauders.
Sfortunatamente non esistono recensioni in italiano per Zum Goldenen Löwen*** / Nauders. Puoi inserirne una.

Sei stato in questa struttura?

27 recensioni per Zum Goldenen Löwen***

Con partner, ago. 2014
"Ieder jaar weer super!"Traduzione
bea.waegemans
10,0

03/09/14 wij zijn stamgasten, een ander hotel of gasthof bestaat gewoonweg niet voor ons in Oostenrijk! Prijs kwaliteit kan gewoonweg niet beter! Voor ons zijn de 3 sterren er 4 waard! Chapeau voor de familie Habicher, we voelen ons al jaren als hun familie!

Con partner, giu. 2013
"Gewoon geweldig!!!"Traduzione
Bea Waegemans
10,0

07/06/13 Op dit moment verblijven we weer eens in Goldenen Lowen! Het galadiner was super en de bediening ook! Perfekte kamer met groot balkon en het weer is ons ook goedgezind ...wat moet een mens nog meer hebben voor een perfekt verlof!!! In augustus zien ze ons hier terug! Bravo aan de familie Habicher! :-)

Con partner, ago. 2012
"Urlaub im Gasthof Löwen/Nauders"Traduzione
Claudia und Stefan
10,0

08/08/12 Wir verbrachten 4 superschöne Tage in Gasthof Löwen/Nauders. Tolles Zimmer im 2. Stock (neu), super Essen und sehr netter Service !

Per informazioni e disponibilità su Gasthof Zum Goldenen Löwen***, cli...

Famiglia con bambini piccoli, lug. 2012
"Erg vriendelijk en perfecte service."Traduzione
Michiel
8,0

26/07/12 Of we de koninging zelf waren, zo voelde het verblijf in dit hotel. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je hier echt thuis.
Het hotel heeft een echt authentieke Oostenrijkse sfeer. De kamers zijn ruim maar misschien wat 'donker' ingericht. Prima badkamer met dubbele wastafel en een bad. Ze hebben niet veel kamers met een balkon, daar moet je dus even op letten bij het boeken als je dit belangrijk vindt.
's Morgens konden we genieten van een uitgebreid ontbijtbuffet met verschillende soorten brood, beleg, fruit, cake, enz. Verder heerlijke cappuccino in plaats van de vaak niet al te geweldige koffie.
Wij hadden half pension geboekt,wat zeker aan te raden is. Waar vindt je nog voor € 25,- een 4-gangen diner voor 3 personen. Dit was wel in de zomer; in de winter zullen andere prijzen gelden verwacht ik.
Het hotel beschikt over een afgesloten garage wat handig kan zijn mocht je bijvoorbeeld fietsen mee hebben die je wilt stallen.
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Con partner, giu. 2012
"Klasse"Traduzione
Susanne Vinke
9,0

26/06/12 Anlässlich des Drei-Länder-Giros haben wir das Hotel ausgesucht. Es hat uns von der herzlichen Begrüßung, über das sehr gute Essen bis hin zur individuellen Betreuung sehr gut gefallen. Wir werden gerne wieder kommen.

Con amici, apr. 2012
"Ach, wir könnten schon wieder.."Traduzione
D. Ratzmann
10,0

10/05/12 Urlaub machen im Löwen. Wir haben überall auf der Welt unsere Lieblingsplätze, aber zum Skilaufen und Motorrad fahren in Österreich ist es für uns seit über 10 Jahren der Löwe. Man kann ihn ohne Bedenken Freunden und Bekannten empfehlen, sie sind alle begeistert, auch für Kinder hat man dort viel Verständnis. Das Essen ist wirklich lecker, man kann aus je 3 Vor-, Haupt- und Nachspeisen wählen, da sollte jeder was finden. Als Highlight sei noch das Vor- und Nachspeisenbuffet erwähnt. SUPER. In all den Jahren verhallte kein Wunsch ungehört, DANKE. Wir freuen uns schon wieder auf die nächste Reise zum Löwen, das ist so wie Freunde besuchen.
D. und KD. R mit Leonie

Con partner, mar. 2012
"Gemoedelijk en uitstekende service"Traduzione
Louis Slebos
10,0

13/03/12 Gasthof zum Goldenen Löwen is een tamelijk kleinschalig hotel met veel persoonlijke aandacht, met uitstekende 5-g diners, met goede en schone kamers in het hart van Nauders. Het hotel is schitterend gerenoveerd in 2010, zonder dat dit ten koste is gegaan van het karakter. Het is misschien wel het mooiste gebouw van Nauders.
De prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend.

Con partner, ago. 2011
"Super!!!"Traduzione
bea.waegemans
10,0

24/09/11 Zoals ieder jaar weer geweldig ontvangen.Nu Franz (oudste zoon) kok is is het eten fijner en mooier geserveerd. Andreas (jongste zoon) serveert in het restaurant voortreffelijk. Het gasthof heeft een nieuw gedeelte bijgekregen, oud en nieuw lopen in elkaar over...PRACHTIG!!! Verheugen ons al op volgend jaar!

Famiglia con bambini più grandi, ago. 2011
"Prima hotel, een echte aanrader!"Traduzione
fam. Nieuwenhuis
7,0
8,0

14/08/11 Gezellig pas gerenoveerd hotel met ongeveer 18 kamers die comfortabel en redelijk luxe zijn ingericht. De fam. Habicher doet er echt alles aan om het de gasten naar de zijn te maken.
Het eten is fantastisch en erg gevarieerd. Wij (46 en 50) verbleven 10 dagen in dit hotel samen met mijn ouders van 81 en 76 die moeilijk ter been zijn. Dit hotel is zeer geschikt voor minder validen door het ontbreken van drempels en beschikt over een ruime lift. Er is ook een ruime parkeerplaats vlakbij de ingang.

Voor de prijs van 43.80 euro per dag vinden wij dit een echte aanrader en we komen er zeker terug.

Famiglia con bambini più grandi, mar. 2011
"Skibus"Traduzione
Jeroen en Dominique
10,0

27/03/11 Skibus direct naast hotel. Dan kleinde 5 minuten tot gondel naar pistes. Prima te doen! Heerlijk eten, goede service. prijs/kwaliteit verhouding is erg goed.

Le recensioni di Zoover sul tuo sito

Clicca qui per visualizzare tutti i widget di Zoover

Sondaggio

Passerai le vacanze di Natale in famiglia?

E' il proprietario di questa struttura?

Zoover offre diverse opzioni e soluzioni per i proprietari.Clicchi qui per maggiori informazioni